1. |
Соколова І.М. Психофізіологічні основи попередження дезадаптації студентів перших років навчання: автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.02 / І.М. Соколова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 31 с. — укp.Досліджено актуальну проблему визначення психофізіологічних основ запобігання дезадаптації студентів перших років навчання у ВНЗ з використанням системного підходу. Визначено зміст і характер структурно-функціональних взаємозв'язків різних рівнів психофізіологічного стану (ПФС) студентів: психофізіолгічного, психічного та соціально-психологічного. Виявлено чинники ризику дезадаптації студентів різної статі та терміну навчання. На підставі результатів дослідження динаміки проявів психофізіологічної дезадаптації студентів на різних рівнях ПФС установлено базові психологічні кореляти. Запропоновано й обгрунтовано метод комплексної динамічної оцінки проявів дезадаптації студентів і характеру їх змін. Використання розробленого методу кількісного аналізу дозволяє визначити нормативні показники, вірогідність проявів дезадаптації у студентів та визначити групи ризику й адаптивні "зони". Розроблено програму запобігання дезадаптації студентів, складовими якої є первинна та вторинна профілактика. Апробовано систему психокорекційних прийомів, що передбачають поетапне введення відповідних методик залежно від психофізіологічних, психічних і соціально-психологічних особливостей перебігу зазначеного явища. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ю952.14 + Ю949.244 + Р124.04 + Шифр НБУВ: РА359314
Рубрики:
|