1. |
Скрипник С. В. Формування ціннісного ставлення до природи в учнів старших класів сільської загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. В. Скрипник ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.Проаналізовано дану проблему у психолого-педагогічному контексті. Розглянуто сутність понять "цінність", "ціннісне ставлення". Обгрунтовано модель формування ціннісного ставлення до природи у старшокласників сільської школи. Визначено, що метою моделі є зміна ставлення до природи у контексті духовності за умови відновлення цілісності сприйняття, наслідком чого є зміна ставлення до навколишнього світу. Обгрунтовано удосконалення змісту форм і методів формування ціннісного ставлення до природи у старшокласників сільської загальноосвітньої школи. Розроблено та експериментально апробовано особистісно-орієнтовані методики формування ціннісного ставлення до природи та програми засідань екологічного клубу "Екологія + Я". Розкрито зв'язки та взаємозалежності між компонентами моделі та етапами соціалізації особистості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.331.3 + Ч424(4УКР)714.8 Шифр НБУВ: РА369791 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|