1. |
Скидан С.О. Ергономічні основи навчального процесу у вищій школі: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / С.О. Скидан ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 35 с. — укp.Дисертація присвячена визначенню ролі і значення педагогічної ергономіки вищої школи як галузі педагогічної науки. Доведено, що педагогічна ергономіка - це галузь сучасної педагогіки, котра займається комплексним вивченням і проектуванням діяльності викладача та студента в системі "викладач-студент-навчальне середовище" з метою забезпечення її ефективності. Розроблена і науково обгрунтована концепція ергономізації навчального процесу, яка є складовою в організації та управлінні навчальним процесом вузу. В основу організації та управління навчальним процесом вузу закладено теоретичну модель ергономізації процесу навчання. Експериментально доведено ефективність запропонованої моделі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.44
Рубрики:
|