Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Симоненко Р. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Симоненко Р. В. 
Підвищення ефективності експлуатації колісних транспортних засобів на основі інтелектуальних телематичних технологій / Р. В. Симоненко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці методів оцінювання та способів підвищення ефективності експлуатації КТЗ з сучасними енергоустановками шляхом управління технічним станом та режимами руху КТЗ у визначених умовах інфраструктурного середовища на основі використання інтелектуальних телематичних технологій. В дисертаційній роботі запропоновано методи, моделі та алгоритми, що дозволяють формувати нові структури телематичного забезпечення КТЗ та інфраструктури, управляти технічним станом і режимами руху для досягнення цільових показників продуктивності, енергоефективності та екологічності КТЗ в експлуатаційних умовах. Визначено, що оптимізація швидкості, навантаження та теплового стану енергоустановки збільшує інтегральний критерій експлуатаційної ефективності в умовах реального маршруту на 31,3 %. Розроблено алгоритм оцінювання експлуатаційної ефективності КТЗ в залежності від рівня розвитку телематичного забезпечення системи "КТЗ-Інфраструкрура" та її функціональних елементів за окремими критеріями динамічних, економічних та екологічних властивостей та інтегральними критеріями.^UThe dissertation is devoted to the development of evaluation methods and ways to increase the efficiency of vehicle operation with modern power plants by managing the technical condition and modes of movement of vehicles in certain conditions of the infrastructure environment based on the use of intelligent telematics technologies. In the dissertation it is offered methods, models and algorithms by allow to form new structures of telematic support vehicles and infrastructure, manage the technical condition and modes of movement to achieve productivity, energy efficiency and environmental friendliness of vehicles in operational conditions. It is determined that the optimization of the speed, load and thermal state of the power plant increases the integrated criterion of operational efficiency in the real route by 31.3%. An algorithm for evaluating the operational efficiency of the vehicle depending on the level of development telematics support the system "Vehicle-Infrastructure" and its functional elements according to individual criteria of dynamic, economic and environmental properties and integrated criteria.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського