Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Середіна І. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Середіна І. А. 
Формування підприємницької компетентності майбутніх бакалаврів з економіки підприємства у процесі фахової підготовки: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / І. А. Середіна. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації наведено розв’язання актуального наукового завдання щодо визначення, обґрунтування та експериментальної перевірки результативності педагогічних умов формування підприємницької компетентності майбутніх бакалаврів з економіки підприємства у процесі фахової підготовки.Наукова новизна одержаних результатів дисертаційного дослідження полягає в тому, що вперше: визначено й обґрунтовано основні педагогічні умови формування підприємницької компетентності майбутніх бакалаврів з економіки підприємства у процесі фахової підготовки, концептуальними засадами забезпечення яких є єдність компетентнісного, системного, особистісно-орієнтованого, середовищного, діяльнісного, аксіологічного, інформаційного та технологічного наукових підходів; спроєктовано модель формування підприємницької компетентності майбутніх бакалаврів з економіки підприємства у процесі фахової підготовки, що розкриває логіку досягнення запланованих результатів, визначає методологію досліджуваного процесу, встановлює функціонально-рольові залежності між структурними складниками, унаочнює етапи педагогічних дій (спонукально-інформаційний етап, формувальний етап, результативно-корекційний етап) і складається з чотирьох взаємопов’язаних блоків (методологічно-цільового, суб’єктного, змістово-технологічного, діагностувально-результативного); розроблено методику цілеспрямованого формування підприємницької компетентності майбутніх бакалаврів з економіки підприємства у процесі фахової підготовки, яка комплексно поєднує потенціал продуктивного узвичаєного навчання з дидактичними можливостями інтерактивних педагогічних технологій, форм проблемного, розвивального навчання та самоосвітньої діяльності (зокрема, Інтернет-самоосвіти), розвитку підприємницьких знань, умінь, навичок, підприємницьких цінностей і особистісних якостей здобувачів вищої економічної освіти; удосконалено діагностичний інструментарій оцінювання рівнів сформованості підприємницької компетентності майбутніх бакалаврів з економіки підприємства у процесі фахової підготовки відповідно до обґрунтованих критеріїв: ціннісно-мотиваційного, інформаційно-когнітивного, операційно-діяльнісного, особистісно-самооцінного, вольового; набув подальшого розвитку зміст поняття «підприємницька компетентність майбутніх бакалаврів з економіки підприємства»; розвиток полягає в конкретизації комплексу знань (економічних, правових, соціальних), умінь (вибирати ефективні бізнес-ідеї, методи планування і форми виконання проєктів), навичок (керувати та 27 контролювати процеси виконання бізнес-завдань), особистісних якостей (відповідальність, готовність ризикувати, витримка, цілеспрямованість, креативність, бажання створювати капітал, амбіційність, ощадливість, обов’язковість, ерудованість), збалансоване поєднання яких забезпечує успішне здійснення підприємницької діяльності для зростання власного добробуту, підвищення іміджу і розвитку підприємства.^UThe scientific novelty of the obtained results of the dissertation research is that for the first time:the main pedagogical conditions for the formation of entrepreneurial competence of future bachelors in business economics in the process of professional training are defined and substantiated, the conceptual foundations of which are the unity of competence, system, person-oriented, environmental, activity, axiological, informational and technological scientific approaches;model of the formation of entrepreneurial competence of future bachelors in business economics in the process of professional training was designed, which reveals the logic of achieving the planned results, determines the methodology of the researched process, establishes functional and role dependencies between structural components, visualizes the stages of pedagogical actions (motivational and informational stage, formative stage, as a result -corrective stage) and consists of four interconnected blocks (methodological-target, subject, content-technological, diagnostic-resultative);method of purposeful formation of entrepreneurial competence of future bachelors in business economics in the process of professional training has been developed, which comprehensively combines the potential of productive traditional learning with the didactic possibilities of interactive pedagogical technologies, forms of problem-based, developmental learning and self-educational activities (in particular, Internet self-education), development of entrepreneurial knowledge, abilities, skills, entrepreneurial values and personal qualities of higher economic education graduates;the diagnostic toolkit for assessing the levels of formation of entrepreneurial competence of future business economics bachelors in the process of professional training has been improved in accordance with substantiated criteria: value-motivational, informational-cognitive, operational-activity, personal-self-evaluative, volitional;the content of the concept of «entrepreneurial competence of future bachelors in enterprise economics» gained further development; development consists in concretizing a set of knowledge (economic, legal, social), skills (choose effective business ideas, methods of planning and forms of project implementation), skills (manage and control the processes of performing business tasks), personal qualities (responsibility, willingness to take risks , endurance, purposefulness, creativity, the desire to create capital, ambition, thrift, obligation, erudition), balanced combination of which ensures the successful implementation of entrepreneurial activities for the growth of one's own well-being, improvement of the image and development of the enterprise.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського