Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Саяпіна Т. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Саяпіна Т. П. 
Формування цифрової компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти / Т. П. Саяпіна. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду щодо формування цифрової компетентності майбутніх економістів та вдосконаленні їх професійної кваліфікації з використання цифрових інструментів; формування та розвиток цифрової компетентності у економістів, як загальних, так і професійних компетентностей, є важливим завданням сучасних університетів у підготовці майбутніх економістів та вдосконаленні їхньої кваліфікації. Міжнародні та європейські установи приділяють велику увагу розробці рамок та стандартів цифрової компетентності, зокрема, у стандарті цифрового інтелекту відображені такі категорії: адекватне використання цифрових технологій для роботи з даними, інформаційними системами управління, запобігання економічним ризикам, забезпечення кібербезпеки, цифрового зв'язку. Розвиток цифрової компетентності майбутніх економістів здійснюється як під час вивчення дисциплін з інформаційних технологій, так і в межах професійно-орієнтованих (професійних) навчальних дисциплін. Тому необхідно розробляти зміст, методи та форми для формування та розвитку цифрової компетентності майбутніх економістів під час навчання у закладі вищої освіти відповідно до освітньої програми підготовки фахівців з економіки. Експериментально перевірено методику формування цифровоїкомпетентності майбутніх економістів, зокрема, обґрунтовано зміст, методи та інструменти формування цифрової компетентності майбутніх економістів на трьох етапах: базовому (навчання в межах дисциплін інформаційних технологій, а саме: «Інформаційні системи і технології в економіці»; творчому (виконання колективних проєктів на основі компетентнісного завдання); продуктивному (виконання практико-орієнтованих бізнес-кейсів навчальної практики з використанням реальних виробничих ситуацій). Результати дисертаційного дослідження можуть бути використані закладами вищої освіти для організації навчання майбутніх економістів, створення робочих навчальних програм дисциплін, ЕНК з дисциплін професійного спрямування, а також, у системі підвищення кваліфікації викладачів закладів вищої та післядипломної освіти.^UThe thesis analyzes domestic and foreign experience in the formation of digital competence of future economists and improving their professional skills in the use of digital tools; the formation and development of digital competence of economists, both general and professional competences, is an important task of modern universities in training future economists and improving their skills. International and Europeaninstitutions pay great attention to the development of frameworks and standards of digital competence, in particular, the standard of digital intelligence reflects the following categories: adequate use of digital technologies for data processing, management information systems, economic risk prevention, cybersecurity, digital communications. The development of digital competence of future economists is carried out both during the study of information technology disciplines and within professionally-oriented (professional) disciplines. Therefore, it is necessary to develop the content, methods and forms for the formation and development of digital competence of future economists while studying in higher educational institutions in accordance with the educational program of training in economics. The results of the experimental study confirm the hypothesis that the application of a step-by-step method of forming digital competence of future economists is a structure that contains all components (digital identity, digital use, digital risks, digital security, digital emotional intelligence, digital communication, literacy, digital rights) on three levels ("digital citizenship", "digital creativity", "digital entrepreneurship") provides an opportunity to increase the level of digital competence of future economists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського