Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Руденко Л.С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Руденко Л.С. 
Українська журнальна публіцистика в парадигмі постмодернізму (80-ті рр. XX ст. - перше десятиліття XXI ст.): автореф. дис. ... канд. наук соц. комунікацій : 27.00.04 / Л.С. Руденко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 16 с. — укp.

Розглянуто особливості теоретичної інтерпретації феномену постмодернізму українськими та зарубіжними науковцями, відтворено взаємозв'язок між становленням світоглядної парадигми постмодернізму й еволюцією системи мас-медіа, визначено передумови адаптації постмодерністських ідей до української пострадянської дійсності. Досліджено особливості функціонування систем публіцистики в парадигмі постмодернізму, охарактеризовано напрям розвитку публіцистики в контексті інформаційного поступу людства, окреслено її жанрові й естетичні особливості. Проаналізовано публіцистичні твори на шпальтах літературно-художніх, суспільно-політичних, культурологічних і інформаційно-розважальних часописів з метою виявлення в них засобів організації дійсності, які характерні для постмодерністського світосприйняття, вивчено процеси жанрової дифузії, інтертекстуальної й ігрової організації, ідейного та тематичного рівнів сучасних журнальних публіцистичних текстів, узагальнено сучасний досвід авторів-публіцистів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР)6-52 + Ч612.161
Шифр НБУВ: РА372070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Руденко Л.С. 
Формування творчих здібностей учнів 5 - 9 класів у позаурочній роботі засобами музичного мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.С. Руденко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2004. — 22 с. — укp.

Розроблено теоретичну модель творчих здібностей, уточнено поняття "творчі здібності". Визначено критерії та рівні їх сформованості в учнів (високий, середній, низький). Подано індивідуально-типологічні характеристики за виявами цих здібностей (пасивні, критики, інтелектуали та реформатори, а також визначено шляхи та умови формування цих здібностей в учнів V - IX класів за трьома ієрархічно співвіднесеними рівнями: загальнопедагогічні та педагогічні умови, специфічні для позаурочної виховної діяльності, а також педагогічні, пов'язані з віковими особливостями учнів-підлітків. Розроблено й експериментально перевірено методику формування творчих здібностей, яка складається з п'яти етапів: цільового, аналітичного, проектувального, технологічно-процесуального та контрольно-оцінного. За результатами дослідження доведено, що процес даного формування, структурований відповідно до спеціально розробленої методики з використанням засобів музичного мистецтва, сприяє позитивним змінам та духовно-творчому зростанню особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)21-34
Шифр НБУВ: РА330797

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського