Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Романюк І.М.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Романюк І.М. Модульно-рейтингова технологія навчання та контролю засвоєння знань у вищому військовому закладі освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.М. Романюк ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2003. — 19 с. — укp.Розроблено інноваційну технологію модульного навчання у вищому військовому навчальному закладі (ВВНЗ) з урахуванням його специфіки, яка передбачає: поділ змісту навчального матеріалу на базові та селективні модулі, побудову модулів на підставі об'єднання змісту декількох професійно-орієнтованих дисциплін; різнорівневий підхід для організації та оцінювання результатів професійної діяльності курсантів; розширення спектра організаційних форм, методів і технологій навчання, формування ініціативи та самостійності курсантів на базі диференціації та індивідуалізації навчання; орієнтацію навчального процесу на пошуково-творчі рівні самостійної пізнавальної діяльності курсантів; розробку та застосування системи різнорівневих професійно-орієнтованих завдань і задач, що підвищують рівень дієвості знань курсантів. Розглянуто критерії якості професійної підготовки курсантів за умов модульно-рейтингової технології навчання у ВВНЗ: позитивне ставлення до професійної підготовки (мотиваційний рівень); знання теоретичних засад процесу практичної підготовки як частини цілісної системи підготовки офіцерів, знання курсантами психологічних основ процесу виконання обов'язків (орієнтаційний рівень); володіння практичними вміннями та навичками (операційний рівень); здатність курсантів адекватно сприймати завдання для виконання обов'язків; високо розвинуті почуття успіху у курсантів за своєчасне виконання завдань (емоційно-оцінювальний рівень); сформованість умінь постійного самовиховання та самоосвіти (вольовий рівень). Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ц4,8(4УКР)390.1-36 + Шифр НБУВ: РА322785
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Романюк І.М. Організаційно-економічні засади продовольчого забезпечення та напрями його удосконалення в регіоні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / І.М. Романюк ; НАН України. Рада по вивченню продукт. сил України. — К., 2007. — 20 с. — укp.Досліджено теоретико-методологічні засади формування організаційно-економічних засад продовольчого забезпечення у регіоні за ринкових умов господарювання. Проаналізовано структурно-динамічні зрушення у даній сфері у Чернівецькій області. Висвітлено шляхи та напрями підвищення ефективності управління продовольчим забезпеченням у регіоні. Визначено концептуальні засади формування стратегії цього забезпечення даного регіону, які базуються на збалансованій системі управління розвитком у регіоні сільського господарства, харчової промисловості та переробки сільськогосподарської продукції, забезпеченні фізичної, економічної, територіальної доступності, якості та безпечності продуктів харчування для населення, а також системі державного управління продовольчим забезпеченням. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЧЕН)0-982 + Шифр НБУВ: РА353752
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|