Розкрито суть та визначено специфіку процесу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Розроблено соціально-педагогічні засоби соціалізації дітей даного віку з метою актуалізації їх соціального потенціалу. Розроблено експериментальну модель соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві за умов дошкільного навчального закладу та методику діагностування рівнів соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Визначено педагогічні умови ефективного перебігу соціалізації дітей у дошкільному навчальному закладі. Впроваджено методику ознайомлення дітей з суспільним довкіллям на базі створеної експериментальної програми "Дошколярик у суспільному довкіллі" з метою реалізації процесу прилучення дитини до суспільного довкілля. На підставі позитивних результатів апробації експериментальної моделі соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві показано її ефективність.