Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Проць Т. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Проць Т. А. 
Державне сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури в Україні: регіональний аспект / Т. А. Проць. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації на основі теоретичних узагальнень і аналізу практики публічного управління вирішено наукове завдання щодо обґрунтування шляхів і способів державного сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури в Україні на регіональному рівні через: узгодження з процесами децентралізації та реформування місцевого самоврядування, активізацію ролі громадських об'єднань фізкультурно-спортивного спрямування в публічному управлінні сферою фізичної культури та формуванні здоров'язбережувальних компетенцій, підвищення якості підготовки та забезпечення результативності професійної діяльності фахівців у сфері фізичної культури через урахування регіональних особливостей і потреб.У роботі досліджено теоретичні основи державного сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури на регіональному рівні шляхом аналізу наукових праць, з'ясування концептуальних засад державної політики, правових основ сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури та методології комплексного аналізу досліджуваного предмета.Огляд стану наукових досліджень державного сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури дав змогу: з'ясувати, що в галузі знань «Публічне управління та адміністрування» достатньо ґрунтовно досліджені питання теоретико-методологічних основ, системи та механізмів, оптимальної й ефективної структури публічного управління сферою фізичної культури та регулювання освітньої діяльності у цій сфері; встановити, що питання державного сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури на регіональному рівні є недостатньо дослідженими; конкретизувати предмет дослідження та визначити його послідовність; зробити теоретичні узагальнення щодо наявних наукових напрацювань, які доцільно використати як методологічне та методичне забезпечення дослідження державного сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури на регіональному рівні в умовах децентралізації влади та реформування системи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.Узагальнення концептуальних засад державної політики, правових основ сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури дало змогу: з'ясувати нормативно-правовий аспект змісту та форм державного сприяння розвитку освіти, особливостей його реалізації на регіональному рівні; встановити, що забезпечення належного розвитку освіти у сфері фізичної культури є комплексним вирішенням насамперед питань освіти та фізичної культури, а тому в системі управління у цій сфері необхідна узгодженість діяльності органів загальної, міжгалузевої (функціональної), галузевої (спеціальної) компетенції на центральному, регіональному та місцевому рівнях і відповідних структур органів місцевого самоврядування, яку доцільно закладати на етапі розроблення державних політик; з'ясувати, що узгодженість діяльності суб'єктів публічного управління та її результативність щодо розвитку освіти у сфері фізичної культури засадничо формується на усвідомленні та визнанні ними суспільного сенсу, значення своїх завдань і зони власної відповідальності за них; обґрунтувати необхідність кращої координованості взаємодій між суб'єктами сфери освіти, сфери фізичної культури та спорту, органами державної влади, органами місцевого самоврядування для забезпечення реалізації суспільної ролі фізичної культури як важливої та невід'ємної складової навчально-виховного процесу на освітніх рівнях дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої освіти, та в неформальній, інформальній освіті, освіті дорослих і безперервному професійному навчанні; довести, що розроблення та реалізація завдань і заходів державних політик щодо сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури доцільно вибудовувати у площині реалізації Стратегії розвитку фізичної культури і спорту на період до 2028 року.У дисертації проаналізовано стан і тенденції державного сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури в Україні в частині: визначення структурно-функціонального механізму державного сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури на регіональному рівні; стану та перспектив розвитку освіти у сфері фізичної культури в Україні; освітньої складової як визначального фактора розвитку основних сфер фізичної культури.Структурно-функціональний аналіз механізму забезпечення державного сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури на регіональному рівні через визначення статусу, ролі, функцій і завдань суб'єктів (державної виконавчої та законодавчої влад, органів місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства, зокрема громадських об'єднань фізкультурно-спортивної спрямованості), комплексу суспільних управлінських взаємодій дало змогу розробити: загальну модель забезпечення розвитку освіти у сфері фізичної культури на регіональному рівні; загальну модель комплексного аналізу державного сприяння розвитку освіти у сфері фізичної культури на регіональному рівні.^UIn the dissertation, basing on theoretical generalizations and the analysis of the practice of public administration, there is resolved the scientific task concerning substantiation of ways and means of the state facilitation of the development of education in the sphere of physical culture in Ukraine at the regional level by coordinating with the processes of decentralization and local self-government reformation, activating the role of public associations of physical culture and sports in Public management by the sphere of physical culture and forming the health-promoting competencies, improving the quality of training and use of specialists in the sphere of physical culture through regional characteristics and needs.The dissertation investigates the theoretical foundations of state facilitation for the development of education in the sphere of physical culture at the regional level by analyzing scientific papers, clarifying the conceptual foundations of public policy, the legal basis for promoting education in the sphere of physical culture and the methodology of a comprehensive analysis of the subject.A review of the scientific research of the state facilitation for the development of education in the sphere of physical culture made it possible to find out that in the field of knowledge «Public administration» issues of theoretical and methodological bases, system and mechanisms, the optimum and effective structure of public administration of the physical culture sphere and regulation of educational activity in this area are well-studied; but the issues of state facilitation for the development of physical education at the regional level are insufficiently studied; specify the subject of the research and determine its sequence; make theoretical generalizations about existing scientific developments, which should be used as methodological support for the study of state facilitation for the development of education in the sphere of physical culture at the regional level in the conditions of decentralization and reforming local government system and the territorial organization of power in Ukraine.The generalization of the conceptual principles of state policy, the legal bases for promoting the development of education in the sphere of physical culture made it possible to clarify the legal aspect of the content and forms of state facilitation for the development of education, the peculiarities of its implementation at the regional level; to establish that ensuring the proper development of education in the sphere of physical culture is a comprehensive solution primarily to education and physical culture, and therefore the management system in this area requires coordination of the activity of authorities of general, intersectoral (functional), sectoral (special) competence at central, regional and local levels and relevant structures of local governments, which should be established at the stage of state policy development; to find out that the coherence of the activities of public administration subjects and its effectiveness concerning the development of education in the sphere of physical culture is fundamentally formed on the awareness and recognition by them of the social sense, the importance of the tasks and the area of personal responsibility for them; substantiate the necessity for better coordination of interactions between the subjects of the sphere of education, physical culture and sports and public authorities and local government bodies for ensuring the implementation of the social role of physical culture as an essential and integral part of the educational process at the educational levels of preschool, general secondary, out-of-school, vocational, higher education; and in informal education, self education, adult education and lifelong professional learning; to prove that the development and implementation of tasks and measures of state policies for promoting the development of education in the sphere of physical culture should be built in the area of implementation of the Strategy for the development of physical culture and sports for the period up to 2028. The dissertation analyzes the state and trends of state facilitation for the development of education in the sphere of physical culture in Ukraine in terms of the definition of the structural and functional mechanism of state facilitation for the development of education in the sphere of physical culture at the regional level; state and prospects of development of education in the sphere of physical culture in Ukraine; educational component as a determining factor in the development of major spheres of physical culture.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського