Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Подлевська Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Подлевська Н. В. 
Формування культури спілкування в учнів 5 - 6 класів на уроках української мови: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Подлевська ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

З'ясовано методичні шляхи та засоби їх реалізації, розкрито поняття "культура спілкування". Визначено основні складові формування культури спілкування, ураховано вимоги програм, можливості чинних підручників, дані констатувальних зрізів, стан такої роботи на уроках української мови у ЗНЗ. Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено зміст, методи, форми та засоби навчальної діяльності, які спрямовано на формування культури спілкування в учнів 5 - 6 класів на уроках української мови. Обгрунтовано та вдосконалено критерії добору вправ і завдань, створено систему вправ і завдань з культури спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.37
Шифр НБУВ: РА373569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Ранюк О. П. 
Розвиток риторичних умінь майбутніх філологів у процесі навчання польської мови / О. П. Ранюк. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі розвитку риторичних умінь майбутніх філологів у процесі навчання польської мови.У роботі з'ясовано й розкрито зміст понять «сучасна риторика», «компетентність», «уміння», «риторична діяльність», «риторичні вміння», «риторична компетентність», «філолог-полоніст», «професійне спілкування філолога»; уточнено змістове наповнення терміна «риторичні вміння майбутніх філологів», який потлумачено як сукупність елементів мисленнєво-мовленнєвої, комунікативної та риторичної діяльності, якими послуговується філолог у процесі навчання польською мовою і в подальшому уможливлює вправну й ефективну реалізацію професійної діяльності. Обґрунтовано теоретичні засади розвитку риторичних умінь майбутніх філологів-полоністів у процесі навчання польської мови. Описано психологічні основи розвитку риторичних умінь майбутніх філологів. Проаналізовано зміст навчально-методичного забезпечення з польської мови в контексті розвитку риторичних умінь у майбутніх філологів. Удосконалено форми, підходи, принципи, методи й прийоми розвитку риторичних умінь у процесі навчання польської мови. Розроблено критерії (мотиваційний, когнітивний, лінгвістично-мовленнєвий, комунікативний, рефлексійно-оцінний), показники та виявлено рівні (високий, достатній, середній, елементарний) сформованості риторичних умінь майбутніх філологів-полоністів.Визначено зміст, мету, завдання експериментально-дослідної роботи; розроблено програму; описано й проаналізовано перебіг і результати констатувального, формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту; доведено ефективність розробленої методики розвитку риторичних умінь майбутніх філологів у процесі навчання польської мови.Ключові слова: «риторика», «риторичні вміння майбутнього філолога», «риторична діяльність», «риторична компетентність», «польська мова», «студент-полоніст».^UIn the thesis work, the issue of the development of rhetorical skills of language students in the course of teaching Polish is considered. In the study, the content of the notions “modern rhetoric”, “competence”, “skills”, “rhetorical activities” “rhetorical skills”, “rhetorical competence”, “Polish language philologist” and “professional communication of a philologist” is established and specified; and the substantive content of the notion “rhetorical skills of prospective philologists” is defined, which is construed as a combination of elements of cognitive-and-speech, communicative and rhetorical activities, which a philologist applies in the course of studying in the Polish language and enables their skillful implementation in the course of professional activities. The theoretical foundations of the development of the rhetorical skills of prospective philologists in the course of teaching Polish are substantiated. Psychological foundations of the development of the rhetorical skills of future philologists are described. The content of the training resources in the Polish language in the context of the development of the rhetorical skills of future philologists is analysed. The forms, approaches, principles, methods and techniques of the development of the rhetorical skills in the course of teaching Polish are improved. The criteria (motivational, cognitive, linguistic-and-speech, communicative, reflexive-and-evaluative) and indicators are elaborated and the levels (elementary, average, sufficient and high) of the formation of the rhetorical skills of prospective Polish language philologists are defined. The content, aim and objectives of the experimental and research work are determined; the course and results of the indicative, formative and controlling stages of the pedagogical experiment are described and analyzed; the efficiency of the elaborated methodology of the development of rhetorical skills of prospective philologists in the course of teaching Polish is substantiated. Keywords: “rhetoric”, “rhetorical skills of a prospective philologist”, “rhetoricalactivities”, “rhethorical competence”, “Polish language”, “Polish language student”.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського