Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Петров О.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Петров О.В. 
Гідропривод чутливий до навантаження на базі мультирежимного гідророзподільника: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.02 / О.В. Петров ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено у гідроприводі чутливому до навантаження залежність величини врівноважувального перепаду тиску, що формується за допомогою переливного клапана на робочому вікні розподільного золотника мультирежимного гідророзподільника, від провідності дроселів допоміжної камери під час роботи у режимах розвантаження гідронасоса, регулювання витрати гідродвигуна та захисту від перевантаження. Розроблено математичну модель даного гідроприводу, в якій враховані експериментально одержані залежності витрати через робоче вікно розподільного золотника, гідродинамічної сили та сили тертя спокою на золотнику переливного клапана мультирежимного гідророзподільника. Удосконалено критерії оптимізації гідроприводу чутливого до навантаження на підставі комплексного врахування енергетичних, динамічних і статичних характеристик гідроприводу під час його роботи у режимах розвантаження гідроноса, регулювання витрати гідродвигуна та захисту від перевантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К447.3-02
Шифр НБУВ: РА373791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Петров О.В. 
Моделі, методи та інструментальні засоби оптимізації розподілених сховищ даних: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.В. Петров ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз розподіленого сховища даних (РСД), визначено його основні компоненти. Розроблено об'єктні моделі типових компонентів РСД, а загальну модель РСД побудовано як систему об'єктних моделей типових компонентів РСД, що взаємодіють. Запропоновано новий підхід до розв'язання задачі оптимізації розподілених сховищ даних, який базується на сумісному використанні розробленої об'єктної моделі РСД і модифікованого генетичного алгоритму, що дозволяє підвищити ефективність роботи розподіленого сховища даних за рахунок зменшення середнього часу виконання користувацьких запитів. Розроблено нову модифікацію генетичного алгоритму для задачі оптимізації РСД. Зазначено, що для кодування схем розміщення даних у розподіленому сховищі даних вперше використано подвоєні мультихромосоми, а для виконання операції з подвоєними мультихромосомами розроблено нові версії генетичних операторів рекомбінації, схрещування, мутації та відбору. На основі об'єктної моделі та модифікованого генетичного алгоритму створено інструментальний засіб для моделювання й оптимізації розподілених сховищ даних, що складається з блоків моделювання розподіленого сховища даних, аналізу результатів моделювання й оптимізації РСД. Проведено серію машинних експериментів з моделювання й оптимізації РСД. На основі проведених експериментів визначено раціональні параметри модифікованого генетичного алгоритму, а також розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності розподіленого сховища даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.612-01 +
Шифр НБУВ: РА367654

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Петров О.В. 
Поліпшення показників курсової стійкості руху транспортних засобів з урахуванням технічного стану їх шин: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Петров ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливість прогнозування та покращання показників курсової стійкості руху легкових автомобілів шляхом раціонального розташування шин зі зносом протектора та регулювання в них внутрішньго тиску повітря. З метою визначення показників курсової стійкості руху легкового автомобіля складено систему диференціальних рівнянь, що описує модель його руху з урахуванням параметрів керуючого колісного модуля. Виявлено, що дана система дозволяє дослідити вплив на курсову стійкість руху ступеня зносу протектора шин, встановлених на автомобіль, та тиску повітря в них. Експериментально визначено характеристики бічного відведення шин, які використано в процесі розробки математичної моделі. На підставі результатів дорожніх випробувань автомобіля підтверджено результати теоретичних досліджень. Встановлено, що параметри курсової стійкості тісно пов'язані з пружними властивостями шин, які мають знос протектора. Доведено, що раціональне розташування шин з різним ступенем зносу протектора на вісях автомобіля та регулювання тиску повітря в шинах збільшують критичну швидкість руху транспортного засобу. Результати наукового дослідження з прогнозування показників курсової стійкості руху легкових автомобілів впроваджено у ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" та відділення автотехнічних експертиз і товарознавчої діяльності науково-дослідного експертно-криміналістичного центру при УМВС України на Донеччині.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.266 +
Шифр НБУВ: РА358861

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського