1. |
Острінгер К. Сучасні форми організації обслуговування кредитними інститутами приватних споживачів (на прикладі застосування електронних комунікаційних систем у ФРН): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / К. Острінгер ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 18 с. — укp.Досліджено організацію та вдосконалення обслуговування кредитними інститутами приватних споживачів на основі нових електронних технологій. На основі комплексного аналізу сучасних форм електронних комунікаційних систем у ФРН розкрито оптимальний характер взаємодії між кредитними інститутами та клієнтами, що призводить до зниження рівня витрат і досягнення інших показників ефективності, впровадження сучасних методів збуту послуг, підвищення рівня інформованості клієнтів, росту іміджу та покращання конкурентних позицій. Розглянуто економічні та фінансові наслідки, а також перспективи розвитку нової галузі німецької економіки у світлі впровадження електронних засобів в організацію та управління американським і європейським бізнесом та фінансами. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У526.22 + У9(4НІМ)262.2 Шифр НБУВ: РА309921 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|