Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Остапенко І.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Остапенко І.М. 
Моделі і методи розвитку інноваційних технологій в маркетингу: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / І.М. Остапенко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Встановлено, що розвиток інноваційної діяльності на підприємстві має бути спрямований на підвищення рівня маркетингової активності, збільшення маркетингового потенціалу, як наслідок - на забезпечення зростання інтелектуального капіталу. Розроблено нову концепцію розвитку інноваційних технологій у маркетингу, їх вплив на інноваційний розвиток підприємства, в основу якої покладено принципи системного аналізу та синтез структурно-функціональних етапів управління, а також використання комплексу моделей управління інноваційними процесами об'єкта дослідження, що дає змогу підвищити ефективність інноваційної діяльності підприємства. Удосконалено модель розподілу коштів за статтями витрат на просування продукції в ході рекламної кампанії, розглянуто моделювання оптимального бюджету з використанням логістичної кривої, метод прийняття рішення щодо вибору сценарію підвищення ефективності інноваційного розвитку маркетингу, який базується на моделюванні мінімізації витрат, що сприяє підвищенню рівня маркетингового потенціалу, результатів виробничої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-55в611 +
Шифр НБУВ: РА367370

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського