Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Оборська Г.Г.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Оборська Г.Г. Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г.Г. Оборська ; Одес. нац. морський ун-т. — О., 2010. — 19 с. — укp.Розроблено методи та моделі оцінки ефективності зовнішніх комунікацій у рекламних проектах. Запропоновано концептуальну модель, яка враховує зміни станів системи споживачів і містить методи організаційного управління рекламними проектами. Розроблено модель кількісного оцінювання ефективності рекламних проектів 6A's за усередненими характеристиками згідно з класами проектів. Запропоновано "самонавчальну" інформаційно-аналітичну систему, що дозволяє автоматизувати процес керування унікальними рекламними проектами. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164 Шифр НБУВ: РА373326 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|