1. |
Нітченко Г.М. Зміст і методика підготовки майбутніх учителів трудового навчання з інформатики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.М. Нітченко ; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2008. — 20 с. — укp.Досліджено проблему формування змісту та методики підготовки майбутніх учителів трудового навчання з інформатики. Проаналізовано історію розвитку та сучасний стан інформаційних процесів у галузі освіти. Обгрунтовано можливості використання новітніх інформаційних технологій у професійній діяльності вчителя трудового навчання. Визначено обсяг необхідних знань, умінь і навичок, необхідних майбутньому вчителю трудового навчання для успішної професійної самореалізації. Для визначення змісту дисципліни "Інформатика" використано загально-дидактичні та специфічні принципи добору, а також професіографічний підхід і метод експертного оцінювання. Розглянуто основні методичні підходи до викладання дисципліни "Інформатика". Встановлено критерії оцінювання знань та умінь з інформатики, визначено рівні готовності майбутніх учителів трудового навчання до використання інформаційних технологій у професійній діяльності. Розроблено модель формування інформатичної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. Визначено ефективність розробленої програми з інформатики та запропонованої методики підготовки майбутніх учителів трудового навчання з даної дисципліни. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2 + Шифр НБУВ: РА360315
Рубрики:
Географічні рубрики:
|