1. |
Непомняща Г.І. Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Г.І. Непомняща ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 23 с. — укp.Проаналізовано різні підходи до процесу формування понять у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. З'ясовано особливості формування природничо-математичних понять. Визначено теоретико-методичні засади використання дидактичних засобів у навчальному процесі початкової школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну модель формування природничо-математичних понять в учнів початкових класів, охарактеризовано її компоненти. Розроблено комплекс дидактичних засобів, які ефективно впливають на процес формування природничо-математичних понять у молодших школярів, висвітлено педагогічні умови їх використання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)2-38 + Шифр НБУВ: РА366759
Рубрики:
Географічні рубрики:
|