Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Немчук О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Немчук О. О. 
Визначення залишкової міцності розрахункових металоконструкцій портових кранів, працюючих в умовах наднормативної експлуатації / О. О. Немчук. — Б.м., 2021 — укp.

В роботі вирішено важливу науково-технічну проблему в системі експлуатації піднімально-транспортних машин морських портів – визначення залишкової міцності великогабаритних металоконструкцій портових кранів в умовах їх наднормативної експлуатації. Вирішення проблеми полягає в створені ефективного методу технічного діагностування, розвитку теорії та практики методів розрахунку залишкової міцності металоконструкцій. Встановлено кореляцію між ступенем експлуатаційної деградації сталей портових кранів і певним рівнем експлуатаційної напруженості металу різних елементів конструкції в діапазоні від 50 до 150 МПа: що вище рівень напружень, тим нижчий рівень опору крихкому руйнуванню. Виявлено інтенсивніше експлуатаційне зниження ударної в'язкості тривало експлуатованих сталей випробуваннями зразків, вирізаних поперек напряму вальцювання прокату. На цій основі для оцінювання опору крихкому руйнуванню сталей портових металоконструкцій слід віддавати перевагу випробуванням поперечних зразків.Досліджено вплив тривалої експлуатації і багатоциклового навантаження в лабораторних умовах на електрохімічні характеристики сталей, які використовуються в кранобудівництві, і встановлено, що поляризаційний опір є чутливим інформативним параметром для оцінювання експлуатаційної деградації сталей портових кранів. Побудована кореляційна залежність між ним і зміною ударної в'язкості, яка послужила основою для розроблення неруйнівного методу діагностування деградації сталей тривало експлуатованих портових кранів. Розроблено і впроваджено методику вимірювання поляризаційного опору сталей металоконструкцій портових кранів в польових умовах. На прикладі різних перевантажувальних портових машин проведена інженерна апробація запропонованого електрохімічного методу діагностування експлуатаційної деградації механічних властивостей сталей морських портових кранів.^UThe paper solves an important scientific and technical problem in the system of operation of hoisting and transport machines of seaports - determining the residual strength of large metal structures of port cranes in terms of their excessive operation. The solution is to create an effective method of technical diagnosis, development of theory and practice of methods for calculating the residual strength of metal structures.Practice shows that the existing regulations do not provide structural strength of cranes, as they do not take into account the operational degradation of the mechanical characteristics of steels. It is established that the traditional characteristics of strength and ductility change slightly, but the toughness is catastrophic, which is the main reason for the sudden destruction of metal structures. Microfractographic analysis substantiates the reason for the sharp decrease in the resistance to brittle fracture of rolled steel steels - microbundling between the fibers of the structure and elongated non-metallic inclusions in the rolling direction.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Верещака М. А. 
Моделі управління продуктами інфраструктурних проектів та програм в сфері водного транспорту / М. А. Верещака. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуального науково-прикладного завдання, а саме, формуванню теоретичної бази управління продуктами інфраструктурних проектів і програм у сфері водного транспорту.Ідентифіковано сутність і специфіку інфраструктурних проектів на водному транспорті. Встановлено продукти, цілі і місія даної категорії проектів, системні зв'язки проектів. Розроблено концептуальну і відповідну математичну модель управління параметрами продукту інфраструктурного проекту для наступних ситуацій: для ситуації «автономного» інфраструктурного проекту, при якій створюється об'єкт інфраструктури, який не передбачає комерційне використання, або його створення і комерційне використання здійснюється в рамках одного проекту; для ситуації двох взаємопов'язаних проектів - створення інфраструктурного об'єкта і управління ним (комерційного використання); для проектів у складі програми.^UThe dissertation is devoted to the solution of the actual scientific and applied problem, namely, to the formation of the theoretical base of product management of infrastructure projects and programs in the field of water transport.The purpose of the dissertation is to ensure the effectiveness of infrastructure projects and programs in the field of water transport through the development and practical use the models of products management.The object of research is the processes of product management of infrastructure projects and programs in the field of water transport The subject of research is the product management models of infrastructure projects and programs in the field of water transport.The essence, specificity and system interrelations of infrastructure projects in the field of water transport are established, which in a complex forms a basis for development of models and methods of effective management of these projects.The results of the study are intended for practical use in the activities of government departments and companies (departments of the Ministry of Infrastructure), AMPU, and port companies. The practical use of these results will increase the validity of decisions made on infrastructure projects, taking into account the system links of the infrastructure object - the product of these projects. Models for managing the parameters of project products under different conditions of their autonomy are universal, so their scope is not limited to water transport, so they can be used in the project activities of companies related to infrastructure.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського