Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Міщенко Т.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Міщенко Т.М. 
Педагогічні основи підготовки майбутніх учителів до краєзнавчої роботи в сільській школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Міщенко ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Тернопіль, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підготовки майбутніх учителів до краєзнавчої роботи в сільській школі. Визначено місце краєзнавчої підготовки вчителя-вихователя у педагогічному процесі педвузу. Розроблено модель підготовки студентів до краєзнавчої роботи у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, окреслено її основні етапи та закономірності, умови ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Д891р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА316558 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
2.

Міщенко Т.М. 
Підвищення ефективності роботи системи захисту силових кіл електровозу ДЕ 1 на основі досліджень перехідних аварійних електромагнітних процесів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / Т.М. Міщенко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2007. — 22 с. — укp.

Установлено, що напруга на струмоприймачі електровоза є випадковим стаціонарним процесом з одновимірним у перерізі розподілом імовірностей за законом Гаусса. Запропоновано метод імовірнісного аналізу електромагнітних процесів (за усталених і перехідних режимів роботи) у суттєво нелінійних динамічних стохастичних системах, якими є силові кола електровоза. За цього вхідною дією є випадкова функція напруги на струмоприймачі. Розроблено математичні моделі силових кіл електровоза та на підставі їх числових розрахунків досліджено вплив імовірнісного характеру зміни напруги, початкового усталеного значення тягового струму, степеня послаблення збудження, параметрів вітки шунтування та тривалості зняття напруги на основні перехідні електромагнітні величини за аварійних режимів роботи електровоза. Розроблено методику та визначено параметри малогабаритного, маловагового зі стрічковим осердям індуктивного шунта з потрібною залежністю динамічної індуктивності від струму тягового двигуна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.15-011 +
Шифр НБУВ: РА353481

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського