Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Музичук О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Музичук О. М. 
Контроль за діяльністю правоохоронних органів в Україні: адміністративно-правові засади організації та функціонування: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / О. М. Музичук ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 34 с. — укp.

Уточнено поняття способів забезпечення дисципліни та законності в державному управлінні, визначено їх особливості. З'ясовано сутність та особливості контролю як одного із способів забезпечення дисципліни та законності в державному управлінні. Сформульовано поняття та визначено ознаки контролю за діяльністю правоохоронних органів, уточнено систему його принципів. Визначено поняття й ознаки правоохоронних органів в державі як об'єкта контролю, уточнено їх систему. З'ясовано особливості ОВС як об'єкта контролю. Вдосконалено класифікацію контролю за діяльністю правоохоронних органів в Україн. Охарактеризовано правове регулювання контролю за діяльністю правоохоронних органів в Україні. Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення адміністративно-правових засад організації та функціонування контролю за діяльністю правоохоронних органів в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01-91 + Х819(4УКР)071
Шифр НБУВ: РА377510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шурко О. І. 
Адміністративно-правове забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах / О. І. Шурко. — Б.м., 2020 — укp.

Визначається поняття громадського порядку як об'єкта адміністративно- правової охорони. Окреслюються особливості забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах. Надається характеристика правовим засадам забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах та визначається місце серед них адміністративно-правового регулювання. Встановлюються завдання та функції Служби судової охорони. Визначаються компетенція і повноваження Служби судової охорони. З'ясовуються особливості юридичної відповідальності працівників Служби судової охорони. Розглядається організаційно-штатна структура Служби судової охорони. Узагальнюється зарубіжний досвід охорони та підтримання громадського порядку в судах та визначаються можливості його використання в Україні. Окреслюються перспективні напрямки вдосконалення адміністративного законодавства, яке регламентує здійснення охорони та підтримання громадського порядку в судах. Визначаються напрямки удосконалення організаційних засад здійснення охорони та підтримання громадського порядку в судах.^UThe concept of public order as an object of administrative and legal protection has been determined. Specific features of ensuring the protection of public order in the courts have been outlined. The author has provided characteristics of legal principles of ensuring the protection of public order in the courts and has determined the place of administrative and legal regulation among them. The tasks and functions of the Judicial Protection Service have been established. The competences and powers of the Judicial Protection Service have been determined. Specific features of legal liability of the employees of the Judicial Protection Service have been clarified. The organizational structure of the Judicial Protection Service has been considered. International experience for protecting and keeping public order in the courts has been generalized; and opportunities for its application in Ukraine have been determined. The perspective directions for improving administrative legislation regulating the protection of public order in the courts have been outlined. The directions for improving organizational principles of protecting and keeping public order in the courts have been determined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Солонецький І. І. 
Адміністративно-правові засади протидії проступкам у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху / І. І. Солонецький. — Б.м., 2021 — укp.

Надано авторське визначення поняття забезпечення безпеки дорожнього руху, під яким пропонується розуміти нормативно-правове врегулювання та діяльність уповноважених органів державної влади, що спрямовані на охорону прав і свобод людини та громадянина, а також законних інтересів особи, суспільства і держави у сфері дорожнього руху шляхом захисту від дорожньо-транспортних пригод та зниження їх наслідків, а також попередження причин та умов їх виникнення. Визначено проблемні питання у сфері адміністративно-правового забезпечення безпеки дорожнього руху. Встановлено, що завдання забезпечення безпеки дорожнього руху потребує розробки й послідовної реалізації комплексу адміністративно-правових заходів, спрямованих на попередження та зниження рівня дорожньо-транспортних пригод.^UThe author has provided own definition to the concept of ensuring traffic safety, which he has offered to understand as normative and legal regulation and activities of authorized public authorities aimed at protecting human and civil rights and freedoms, as well as the legitimate interests of individuals, society and the state in the field of road trafficking by protecting from road accidents and reducing their consequences and preventing causes and conditions of their occurrence. Problematic issues in the field of administrative and legal ensuring traffic safety have been determined. It has been established that the task for ensuring traffic safety requires the development and consistent implementation of a set of administrative and legal measures aimed at preventing and reducing the level of traffic accidents.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Шкіндюк В. І. 
Адміністративно-правові засади взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні / В. І. Шкіндюк. — Б.м., 2022 — укp.

Визначається поняття взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності як об’єкта адміністративно-правового регулювання. З’ясовується сутність і особливості регіону як адміністративно-правової категорії. Надається характеристика правовим засадам взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності та встановлюється місце серед них адміністративно-правових норм. Розкривається зміст поняття правоохоронних органів як суб’єктів взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні та встановлюються особливості їх адміністративно-правового статусу. Окреслюються напрями та межі взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. З’ясовується коло та зміст адміністративно-правових форм і методів взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. Узагальнюється зарубіжний досвід організації взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні й опрацьовуються можливості його використання в Україні. Встановлюються напрями вдосконалення адміністративного законодавства, яке регулює взаємодію та координацію у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. Окреслюються шляхи вдосконалення організаційних засад взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні.^UThe author has provided theoretical generalization and a new solution to the scientific task, which consists in clarifying the essence and revealing specific features of administrative and legal principles of interaction and coordination in the field of law enforcement activity at the regional level, which is the basis for the development of suggestions and recommendations for improving the relevant administrative legislation.The concept of interaction and coordination in the field of law enforcement activity as an object of administrative and legal regulation has been defined. It has been argued that interaction in the field of law enforcement activity is a relationship between the actions of law enforcement activity entities provided by the norms of the current legislation, determined by the purposes, conditions, tasks, as well as the competence of law enforcement agencies, which is aimed at solving specific tasks within the scope of implementing the law enforcement function of the country. In turn, coordination in the context of the presented issue has been offered to be interpreted as an element of the management system, which allows to implement purposeful influence of an entity defined by administrative and legal norms, endowed with certain authorities to establish and specify tasks, as well as to organize the activities of the defined range of state institutions in order to achieve established purposes in the field of law enforcement activity.The essence and specific features of the region as an administrative and legal category have been clarified. The author has summarized that specific features of regions as administrative and legal category are the following: a) they are important institutions of nation-building, where the country’s policy is implemented, which is aimed at improving the welfare of its population and ensuring other life components; b) the element composition of the regions is fully controlled and regulated by the norms of the current legislation; c) regions form the construction basis of various branches of state authorities; d) the regional management system is characterized by duality and multi-levelled character, where local self-government exists along with executive power agencies; e) regions occupy an important place in terms of defending Ukraine and its defense capability.The author has provided characteristics of legal principles of interaction and coordination in the field of law enforcement activity and has established the place of administrative and legal norms among them. The content of the notion of law enforcement agencies as entities of interaction and coordination in the field of law enforcement activity at the regional level has been revealed; specific features of their administrative and legal status have been established. The directions and boundaries of interaction and coordination in the field of law enforcement activity at the regional level have been outlined. The scope and content of administrative and legal forms and methods of interaction and coordination in the field of law enforcement activity at the regional level have been clarified. The author has summarized international experience of organizing interaction and coordination in the field of law enforcement activity at the regional level and has worked out the possibilities of its application in Ukraine. The author has established the areas of improving administrative legislation, which regulates interaction and coordination in the field of law enforcement activity at the regional level. The ways of improving organizational principles of interaction and coordination in the field of law enforcement activity at the regional level have been outlined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Прокудін О. С. 
Адміністративно-правове забезпечення підготовки особового складу підрозділів сил охорони правопорядку до виконання службово-бойових завдань / О. С. Прокудін. — Б.м., 2022 — укp.

Розкрито ґенезу підготовки особового складу підрозділів сил охорони правопорядку до виконання службово-бойових завдань. Визначено поняття та з’ясовано зміст і призначення підготовки особового складу підрозділів сил охорони правопорядку до виконання службово-бойових завдань. Охарактеризовано принципи підготовки особового складу підрозділів сил охорони правопорядку до виконання службово-бойових завдань. Надано характеристику правовим засадам підготовки особового складу підрозділів сил охорони правопорядку до виконання службово-бойових завдань і встановлено місце серед них адміністративно-правових норм. Розкрито організаційні засади підготовки особового складу підрозділів сил охорони правопорядку до виконання службово-бойових завдань. Визначено особливості тактичної підготовки особового складу підрозділів сил охорони правопорядку до виконання службово-бойових завдань. Узагальнено зарубіжний досвід підготовки особового складу підрозділів сил охорони правопорядку до виконання службово-бойових завдань та опрацьовано можливості його використання в Україні. Запропоновано шляхи вдосконалення національного адміністративного законодавства з питань підготовки особового складу підрозділів сил охорони правопорядку до виконання службово-бойових завдань.^UThe author of the dissertation has provided theoretical generalization and a new solution to the scientific task, which consists in clarifying the essence, content and revealing specific features of administrative and legal provision for training the personnel of law enforcement units to perform official and combat tasks, as well as in outlining the directions for improving the current administrative legislation, whose norms are aimed at regulating social relations in the relevant sphere.It has been established that specific features of training the personnel of law enforcement units to perform official and combat tasks directly depended on the development of the law enforcement system in different historical periods. It has been noted that the development of the system of training personnel of law enforcement units, in particular regarding the performance of official and combat tasks, is not complete to date. It is due to the fact that: first of all, the challenges in the field of ensuring national security are constantly changing, which necessitates a change in the approach to the training of law enforcement personnel; secondly, new state law enforcement institutions are being created. They require the training of professional personnel; thirdly, the war against the Russian Federation revealed weaknesses in the system of training the personnel of law enforcement units to perform official and combat tasks.It has been clarified that the key purpose of training the personnel of law enforcement units to perform official and combat tasks is the formation of the indicated units with such personnel who will be able to qualitatively, efficiently and effectively perform the duties assigned to them. In turn, the tasks of such training are suggested to be divided into three large groups: 1) general tasks: acquisition by the personnel of the necessary level of professional skills, knowledge and abilities; ensuring the readiness of the employees to effectively perform official and combat tasks assigned to them; the formation of high moral qualities and values for managers and personnel, which will contribute to a more responsible attitude towards solving the assigned tasks; 2) organizational tasks: formation and implementation of a single state staffing policy in the relevant field; creation of a single database of scientific and methodical materials; ensuring a uniform high-level professional training of the employees of various departments; ensuring the realization of legal rights, freedoms and interests of the personnel of law enforcement units; 3) functional tasks: ensuring proper performance of tasks by law enforcement units in the field of internal security of Ukraine; creation of conditions for effective interaction between the relevant units; observance of official discipline both by the heads of the relevant units and by their staff; creation of conditions for proper observance of the rule of law in the country.It has been stated that the system of legal principles for training the personnel of law enforcement units to perform official and combat tasks consists of a large number of regulatory legal acts of different legal force, where each of them is aimed at regulating various aspects of the training of employees for the respective units.The following key features of the tactical training of the personnel of law enforcement units to perform official and combat tasks have been highlighted: the extensiveness of the system of regulatory legal acts, whose norms are aimed at regulating the training of the personnel of law enforcement units; availability of a special set of scientific and practical tools for training the employees; the dynamism of the sphere of ensuring internal security, as well as the active development of crime, both domestic and international; the existence of a special procedure for tactical training of the personnel of the relevant units; focus on interaction (scientific and informational) with other agencies and divisions implementing their activities in the relevant direction.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського