Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (133)Книжкові видання та компакт-диски (120)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Москаль$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Москаль 
Гепатогенні ерозивно-виразкові ураження шлунка: клініко-біохімічне, імунологічне та мікробіологічне обгрунтування лікування: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.36 / Оксана Миколаївна Москаль ; Дніпропетровська держ. медична академія, Державна установа "Інститут гастроентерології АМН України". — Д., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.204.6-5 + Р413.51-5
Шифр НБУВ: РА359616

Рубрики:

      
2.

Москаль Д.С. 
Дефектоутворення у приповерхневих шарах монокристалів GaAs під впливом низькорівневого просторово-модульованого лазерного опромінення: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.07 / Д.С. Москаль ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Установлено фізичні закономірності утворення дефектів у приповерхневих шарах монокристалів GaAs під дією імпульсного лазерного опромінення з низьким рівнем інтенсивності. Досліджено вплив лазерного опромінення на активацію процесів дефектоутворення у кристалі за гауссового або дифракційно-модульованого розподілу інтенсивності. З використанням числових методів визначено розподіл інтенсивності лазерного опомінення, полів температур, деформацій і термонапружень у приповерхневих шарах опромінених монокристалів GaAs. Проведено експерименти з використанням лазерних імпульсів мілісекундної тривалості з гауссовим розподілом інтенсивності та встановлено порогові значення густини енергії, за яких активуються різні механізми модифікації поверхні: плавлення, дислокаційної пластичності, утворення точкових дефектів. Опромінено монокристали GaAs лазерними імпульсами мілі- та наносекундної тривалості з густиною енергії, меншою від порогу пластичності та з дифракційно-модульованою інтенсивністю. За методами оптичної, електронної та атомно-силової мікроскопії доведено можливість створення періодичних дефектних структур у вигляді атомних кластерів за допомогою дифракційно-модульованого імпульсного лазерного опромінення низького рівня. Позиціювання таких структур задається законом просторової модуляції інтенсивності лазерного опромінення та таким чином розв'язується задача їх адресного та періодичного розподілу. Результати дослідження дають змогу розвинути новий підхід до створення напівпровідникових приладів, який грунтується на використанні особливих властивостей кластерних структур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.227,022 +
Шифр НБУВ: РА359689

Рубрики:

      
3.

Москаль Г.Г. 
Інститут тимчасового генерал-губернатора в Україні у кінці ХІХ - на початку ХХ ст.: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / Г.Г. Москаль ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено інститут тимчасового генерал-губернатора на українських землях, що входили до складу Російської імперії, соціально-політичні чинники його утворення, організаційно-правові засади функціонування тимчасових генерал-губернаторств, їх практичну діяльність. Проаналізовано специфіку компетенції тимчасового генерал-губернатора, її зміни протягом останніх десятиріч ХІХ - початку ХХ ст. Висвітлено основні етапи існування тимчасових генерал-губернаторств на території України: період політичної кризи наприкінці 1870-х - на початку 1880-х рр.; перша російська революція 1905 - 1907 рр.; Перша світова війна. Розглянуто особливості правового статусу тимчасового генерал-губернатора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф1(4Укр33)51 + Т3(4Укр33)5-53 + Х2(4Укр)51-523.71
Шифр НБУВ: РА319949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Москальов Є.Л. 
Комплексна оцінка агроекологічного стану орних земель Чернігівської області та обгрунтування заходів щодо його поліпшення: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 03.00.16 / Є.Л. Москальов ; Ін-т агроекології та біотехнології УААН. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Комплексно оцінено агроекологічний стан орних земель Чернігівщини стосовно адміністративних районів і природно-сільськогоподарських провінцій шляхом інтегрування трьох груп показників, що характеризують ступінь порушення екологічної рівноваги у співвідношенні угідь: територіальне поширення та інтенсивність прояву деградаційних процесів, еколого-агрохімічний стан орних земель. За показниками агроландшафтів визначено їх екологічний стан і стійкість до деградації. Надано кількісну оцінку ступеня порушення екологічної рівноваги у біотичному кругообігу біофільних елементів. Визначено еколого-агрохімічний стан ріллі та деградованість грунтового покриву. Здійснено ідентифікацію деградованих і малопродуктивних земель, а також розроблено основні природоохоронні заходи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П03(4УКР-4ЧЕН) +
Шифр НБУВ: РА334396

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Москаль Д.П. 
Кримінально-правова характеристика згвалтування та насильницького задоволення статевої пристрасті неприродним способом: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / Д.П. Москаль ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Наведено комплексну та системну кримінально-правову характеристику згвалтування та насильницького задоволення статевої пристрасті неприродним способом. Визначено поняття та систему злочинів, пов'язаних із сексуальним насильством, з'ясовано місце та сутність згвалтування та насильницького задоволення статевої пристрасті неприродним способом у цій системі. Досліджено історичний розвиток кримінальної відповідальності за даний злочин. Вивчено зарубіжні кримінально-правові стандарти приотидії злочинам, пов'язаним з сексуальним насильством. Проаналізовано склад згвалтування та насильницького задоволення статевої пристрасті неприродним способом за кримінальним правом України. З'ясовано особливості кваліфікації цих злочинів, а також відмежовано їх від суміжних посягань. Сформульовано пропозиції щодо удосконалення кримінально-правових норм у сфері охорони статевої свободи та статевої недоторканості особи, а також стосовно підвищення ефективності правозастосовної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)114 +
Шифр НБУВ: РА368276

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Москальова Л.Ю. 
Моральне виховання особистості майбутнього вчителя музики і художньої культури засобами українського сакрального хорового мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Ю. Москальова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Уперше здійснено відбір і структурування змісту морального виховання особистості майбутнього вчителя музики та художньої культури засобами українського сакрального хорового мистецтва, розроблено методику його реалізації за умов вищих педагогічних навчальних закладів. Обгрунтовано функції українського сакрального хорового мистецтва (виховну, психологічну, комунікативну, стимулювальну, креативну, просвітницьку, перетворювальну). Розроблено показники та критерії педагогічної діагностики моральної вихованості особистості майбутнього вчителя музики та художньої культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31-3 + Щ314.1-03(4УКР) + Щ318.9(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА334742

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Москальов М.В. 
Психологічні умови підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації: автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / М.В. Москальов ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації. Розкрито зміст і структуру психологічної готовності майбутніх менеджерів до управління змінами в організації, що містить взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено особливості психологічної підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації. Проаналізовано взаємозв'язок між типами сформованості структур психологічної готовності майбутніх менеджерів до управління змінами в організації та низкою соціально-професійних чинників. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА367086

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Москальова Ю.П. 
Системи підпросторів та *-зображення алгебр, породжених проекторами: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.01.06 / Ю.П. Москальова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 16 с. — укp.

та виписано формули узагальнених розмірностей цих п'ятірок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В152.57 +
Шифр НБУВ: РА345156

Рубрики:

      
9.

Москальова Л. Ю. 
Теоретико-методичні засади виховання у майбутніх учителів морально-етичної культури: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Л. Ю. Москальова ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 40 с. — укp.

Проаналізовано сучасні концептуальні підходи до вирішення проблеми виховання морально-етичної культури у майбутніх учителів. Розроблено концептуальні положення теорії організації та проведення виховання морально-етичної культури у майбутніх учителів, представлено концепцію, технологію, модель виховання морально-етичної культури майбутніх учителів, методичне забезпечення для виховної роботи, надано методичні рекомендації. З урахуванням виявлених експериментальних даних визначено подальші напрями вдосконалення виховної роботи для їх впровадження в теорію та практику виховання у педагогічні ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352
Шифр НБУВ: РА379454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Москаль О.І. 
Фінансове забезпечення розвитку агропромислового виробництва регіону (на матеріалах Чернівецької області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / О.І. Москаль ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення фінансового забезпечення розвитку агропромислового виробництва регіону з метою підвищення забезпечення сільгоспвиробників фінансовими ресурсами та оптимізації джерел фінансування, кредитування, інвестування. На підставі аналізу фінансового стану сільськогосподарських підприємств регіону, виявлено негативні наслідки відсутності належного фінансового забезпечення сільгоспвиробників за відповідний період, вказано шляхи покращання та резерви залучення додаткових фінансових ресурсів. Визначено напрями підвищення ефективності фінансового забезпечення агропромислового виробництва регіону завдяки рахунок розвитку нових форм фінансування, оподаткування, кредитування сільгоспвиробників з використанням досвіду зарубіжних країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-93 + У9(4УКР-4ЧЕН)320-93
Шифр НБУВ: РА315123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Москальов І. О. 
Психологічні особливості розвитку практичного мислення офіцерів-артилеристів / І. О. Москальов. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню наукового завдання щодо з'ясування психологічних особливостей розвитку практичного мислення офіцерів-артилеристів тактичної ланки управління у ході реалізації ними провідного виду діяльності – виконання вогневих завдань. Актуальність завдання зумовлена сучасними тенденціями ведення збройної боротьби, постійним збільшенням темпу бойових дій, високим рівнем автономності артилерійських підрозділів, гібридним та асиметричним характером ведення бойових дій, а також збільшенням частки артилерії у загальній системі вогневого ураження противника. Набутий бойовий досвід, сучасні вимоги до засад підготовки та застосування військ (сил) на основі принципів і стандартів НАТО, бойової та спеціальної підготовки персоналу, підвищення його фахової майстерності вказують на те, що нагальним завданням сьогодення є розвиток практичного мислення офіцерів-артилеристів.Аналіз та узагальнення теоретичних джерел, у яких розглянуто проблему психологічного забезпечення професійної діяльності військових фахівців, дали підстави констатувати, що психологічне забезпечення розвитку їх фахової компетентності є недостатньо науково обґрунтованим, а щодо фахової діяльності саме офіцерів-артилеристів таких досліджень немає взагалі. Доведено, що поняття «практичне мислення» є психологічною категорією з чітким методологічним і теоретичним підґрунтям, психологічними закономірностями, механізмами, особливостями функціонування та перебігу, а також власним психічним змістом. З'ясовано, що практичне мислення фахівців у психологічній науці було досліджено в кілька етапів: на першому етапі основну увагу звернуто на наочно-дійове мислення і практичний інтелект; на другому – закладено методологічні та теоретичні засади розуміння його природи; на третьому – сучасному – відбувається конкретизація досліджень і з'ясування психічних механізмів практичного мислення, особливостей його розвитку та функціонування у різних фахівців. Водночас визначено, що проблема практичного мислення військових фахівців, у тому числі офіцерів-артилеристів, залишається практично не дослідженою. Доведено, що перспективними методологічними підходами, на основі провідних принципів і вимог яких доцільно досліджувати та розвивати практичне мислення офіцерів-артилеристів як суб'єктів специфічного виду військово-професійної діяльності є суб'єктно-діяльнісний і контекстний. Надано ґрунтовну психологічну характеристику, визначено зміст, суперечності, закономірності, функції та психологічні особливості функціонування і перебігу практичного мислення офіцерів-артилеристів.^UThe thesis is devoted to solution of scientific task for clarification of psychological peculiarities of practical thinking development of artillery officers of the tactical level of management throughout their main activity – fire missions performance. The relevance of task is caused by the modern trends of the armed struggle maintenance, the constant increase in pace of warfare, the high level of autonomy of artillery units, the hybrid and asymmetric character of the conduct of hostilities as well as the increase in the number of artillery in the general system of fire defeat of the enemy. The analysis and generalisation of combat experience, the modern demands to training and combat emoloyment of troops (forces), based on the NATO principles and standards, the combat and special training of personnel, improvement of their professional competence indicate that the pressing challenge now is to develop practical thinking of artillery officers. The analysis and generalisation of theoretical sources concerning the problem of psychological support of the professional activity of military professionals has made it possible to state that the psychological support of development of their professional competence is insufficiently scientifically sustained, and there is no researches on the professional activity of artillery officers.It was found out, that the definition «practical thinking» is a psychological category with methodological and theoretical foundations, psychological regularities, mechanisms, peculiarities of function and development, as well as its own psychological content. It was defined, that the practical thinking of professionals in the psychological science was studied in several stages: the main attention was focused on visual active thinking and practical intelligence at the first stage; methodological and theoretical foundations of understanding its nature were sustained at the second stage; during the third stage, psychological mechnisms of practical thinking, features of its development and functioning of professionals in various fields were found out . It was determined that the problem of practical thinking of military professionals, including artillery officers, remains virtually unexplored.It was proved that promising methodological approaches, based on the guiding principles and requirements on which the practical thinking of artillery officers as subjects of specific kind of military and professional activity schoud be studied and developed, are subject active and contextual.The substantial psychological characteristics is given, the content, contradictions, regularities, functions and psychological features of functioning and development of artillery officers' practical thinking are determined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Дем'яненко А. М. 
Організаційно-педагогічні умови правового виховання підлітків у громадських об'єднаннях / А. М. Дем'яненко. — Б.м., 2021 — укp.

У роботі представлено аналіз науково-теоретичних підходів до вивчення проблеми правового виховання підлітків у громадських об'єднаннях, які висвітлено в філософській, правовій, психологічній, соціологічній, педагогічній літературі. Виявлено сутність та розкрито специфіку процесу правового виховання підлітків у громадських об'єднаннях. Доведено, що під поняттям «правова вихованість підлітка в громадських об'єднаннях» слід розуміти результат процесу правового виховання (як цілеспрямованого, так і природного), що здійснюється за допомогою впливу громадських об'єднань у взаємодії із державними інституціями та родиною. Правова вихованість підлітка є здатністю особистості оволодівати правовими знаннями, підвищувати мотивацію до служіння суспільству, визнавати правила правомірної поведінки та керуватися ними у відповідних правових ситуаціях. У дослідженні обстоюється думка про те, що така здатність має морально-правову базу: ідеї державотворення, соціального єднання та взаємодії з іншими представниками на засадах визнання прав і свободи людини в дусі міжнародного та національного законодавства.Порушена проблема актуалізована такими суперечностями:– між потребою розбудови громадянського суспільства в Україні на правових засадах та недостатнім вивченням можливостей і досвіду правового виховання особистості в громадських об'єднаннях; – між практиками правового виховання підлітків у громадських об'єднаннях та необхідністю покращення їх ефективності шляхом розроблення організаційно-педагогічних умов, які можна впровадити в роботу таких організацій;– між необхідністю орієнтації позаосвітніх соціальних спільнот на розвиток правової вихованості підлітків та недостатнім рівнем науково-методичного забезпечення процесу правового виховання в позашкільному середовищі;– між необхідністю врахування особистих прагнень підлітків до правового виховання на засадах цінностей справедливості, свободи, поваги до людини, відповідальності та незначною корегентністю його організаційно-педагогічних умов.Визначено наукову новизну та теоретичну значущість наукової праці, які полягають у тому, що:уперше: комплексно концептуалізовано потенціал, можливості та межі громадських об'єднань у правовому вихованні підлітків; визначено та обґрунтовано три організаційно-педагогічні умови правового виховання підлітків у громадських об'єднаннях (застосування аксіологічних ідей та концепцій філософії правового виховання, правової педагогіки у вихованні підлітків; організація когнітивно-комунікативної взаємодії і спілкування як засобу підвищення рівня правової вихованості підлітків у громадських об'єднаннях; урахування вікових особливостей та світоглядно-ціннісних змін підлітків, які «вростають» у правову культуру суспільства);уточнено: теоретичне положення про зміст і структуру правової вихованості підлітків у громадських об'єднаннях;виявлено: критерії, показники та рівні правової вихованості підлітків у громадських об'єднаннях; уведено в науковий обіг: факт наявності впливових чинників, що зумовлюють особливості організації процесу правового виховання підлітків у громадських об'єднаннях;дістали подальшого розвитку: зміст, загальні і специфічні принципи, форми і методи правового виховання підлітків у громадських об'єднаннях. Практичне значення дисертаційного дослідження в можливості створення методологічної бази освітніх проєктів на засадах теоретичних положень роботи для організаційно-методичного супроводу процесу правового виховання підлітків у закладах позашкільної освіти, доповнення концепції громадянської освіти та концепції неформальної освіти. Матеріали дисертації можуть бути використані для проведення правових заходів, акцій, занять із підлітками в різних громадських об'єднаннях, для оцінювання рівня правової вихованості підлітків у цих організаціях, розширення практикумів із правової педагогіки, а також під час викладання дисциплін «Основи правових знань», «Правознавство» у закладах вищої освіти. Розроблена методика оцінювання правовиховної роботи з підлітками може застосовуватися керівниками громадських об'єднань для ухвалення рішень щодо покращення цього напряму виховання. Матеріали та узагальнені результати дослідження стануть у пригоді працівникам позашкільних закладів освіти для укладання спецкурсів та експериментальних програм тощо.^UThe paper presents an analysis of scientific and theoretical approaches to the study of the problem of legal education of adolescents in public associations, which are covered in philosophical, legal, psychological, sociological, pedagogical literature. The essence and specifics of the process of legal education of adolescents in public associations are revealed. It is proved that the concept of «legal education of adolescents in public associations» should be understood as the result of the process of legal education (both targeted and natural), carried out through the influence of public associations in cooperation with government agencies and families. Adolescent legal education is the ability of an individual to acquire legal knowledge, increase motivation to serve society, recognize the rules of lawful conduct and be guided by them in relevant legal situations. The study argues that this ability has a moral and legal basis: the ideas of statehood, social cohesion and interaction with other representatives on the basis of recognition of human rights and freedoms in the spirit of international and national law.The raised problem is actualized by the following contradictions:- between the need to build civil society in Ukraine on a legal basis and insufficient study of opportunities and experience of legal education of the individual in public associations;- between the practices of legal education of adolescents in public associations and the need to improve their effectiveness by developing organizational and pedagogical conditions that can be implemented in the work of such organizations;- between the need of non-educational social communities to focus on the development of legal education of adolescents and the insufficient level of scientific and methodological support of the process of legal education in extracurricular environment;- between the need to take into account the personal aspirations of adolescents to legal education on the basis of the values of justice, freedom, respect for man, responsibility and compliance with the coherence of their organizational and pedagogical conditions.The scientific novelty and theoretical significance of scientific work are determined:for the first time: the potential, opportunities and limits of public associations in the legal education of adolescents are comprehensively conceptualized; three organizational and pedagogical conditions of legal education of adolescents in public association are identified and substantiated (application of axiological ideas and concepts of philosophy of legal education, legal pedagogy in education of adolescents; organization of cognitive-communicative interaction and communication as a means of improving legal education of adolescents in public organizations; taking into account age characteristics, worldview and value changes of adolescents which «grow inwards» the legal culture of society);clarified: theoretical position on the content and structure of legal education of adolescents in public associations;identified: criteria, indicators and levels of legal education of adolescents in public associations;taken into the scientific field: the fact of the presence of influential factors that determine the peculiarities of the organization of the process of legal education of adolescents in public associations;got further development in: content, general and specific principles, forms and methods of legal education of adolescents in public associations. The practical significance of the thesis in the possibility of creating a methodological base of educational projects based on theoretical principles for organizational and methodological support of the process of legal education of adolescents in out-of-school education, supplementing the concept of civic education and non-formal education. The thesis materials can be used for legal events, actions, classes with adolescents in various public associations, to assess the level of legal education of adolescents in these organizations, expanding workshops on legal pedagogy, as well as when teaching disciplines «Fundamentals of Legal Knowledge», «Jurisprudence» in higher education institutions. The developed methodology for evaluating legal education work with adolescents can be used by leaders of public associations to make decisions on improving this area of education. Materials and generalized results of the research will be useful for employees of out-of-school educational institutions for special courses and experimental programs, etc.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Балахтар К. С. 
Особливості впливу креативності на суб'єктивне благополуччявикладачів іноземних мов закладів вищої освіти / К. С. Балахтар. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вивченню проблеми особливостей впливукреативності на суб'єктивне благополуччя викладачів іноземних мов закладіввищої освіти. Об'єктом дисертаційного дослідження обрано креативністьвикладачів іноземних мов як психологічний феномен, предметом – особливостівпливу креативності викладачів іноземних мов закладів вищої освіти на їхсуб'єктивне благополуччя. Мета дослідження передбачала теоретичнеобґрунтування й експериментальне дослідження сутності й компонентівкреативності та особливостей її впливу на суб'єктивне благополуччя викладачівіноземних мов закладів вищої освіти.Завдання дослідження: 1) виокремити основні наукові підходи довивчення креативності особистості загалом і викладачів іноземних мов зокрема;2) обґрунтувати зміст, компоненти, критерії і показники креативностівикладачів іноземних мов та її впливу на їх суб'єктивне благополуччя;3) емпірично дослідити особливості та чинники креативності викладачівіноземних мов закладів вищої освіти та її вплив на суб'єктивне благополуччя;4) розробити та апробувати програму розвитку креативності викладачівіноземних мов як чинника їх суб'єктивного благополуччя.Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній авторкою:вперше: визначено сутність креативності викладачів іноземних мов якособистісну властивість, внутрішній ресурс, що уможливлює творчу йінноваційну діяльність, спрямовану на продукування та генеруванняоригінальних (нетривіальних) ідей та підходів до навчання іноземним мовам,прагнення до розвитку як власної креативності, так і креативності здобувачіввищої освіти при викладанні іноземних мов; виокремлено компоненти (ціннісний, когнітивний і поведінковий),критерії (ціннісне ставлення до конструктивного перетворення дійсності;розуміння й усвідомлення сутності креативності та особливостей навчанняіноземним мовам; дієвість в реалізації креативності у професійнійдіяльності), показники та індивідуально-психологічні й організаційнопрофесійні чинники креативності викладачів іноземних мов; виявлено особливості впливу креативності викладачів іноземних мовна їх суб'єктивне благополуччя; обґрунтовано та апробовано програму розвитку креативностівикладачів іноземних мов як чинника їх суб'єктивного благополуччя;поглиблено знання про креативність викладачів та специфіку її прояву увикладачів іноземних мов, психологічні підходи до вивчення креативності тасуб'єктивного благополуччя тощо;подальшого розвитку дістали положення про суб'єктивнеблагополуччя особистості, психологічні умови розвитку креативності тапсихологічні особливості діяльності викладачів іноземних мов.^UThe dissertation is devoted to the study of the problem of the peculiarities ofthe creativity influence on the subjective well-being of teachers of foreign languagesof higher education institutions. The dissertation research object is the foreignlanguages teachers' creativity as a psychological phenomenon and the subject - thepeculiarities of the influence of higher education institutions foreign languagesteachers' creativity on their subjective well-being. The study purpose has been toprovide a theoretical justification and experimental study of the nature, componentsof creativity and the peculiarities of its impact on the subjective well-being ofteachers of foreign languages of higher education institutions.Objectives of the study: 1) to identify the main scientific approaches to thestudy of creativity of the individual in general and teachers of foreign languages inparticular; 2) to substantiate the essence, content and components of creativity offoreign languages teachers and its impact on their subjective well-being; 3) toempirically investigate the features and factors of creativity of teachers of foreignlanguages of higher education institutions and its impact on subjective well-being; 4)to develop and test the program of development of creativity of teachers of foreignlanguages as a factor of their subjective well-being.The scientific novelty of the work is that here the author:for the first time: the essence of foreign languages teachers' creativity is defined as personalproperty, an internal resource that enables creative and innovative activities aimed atproducing and generating original (non-trivial) ideas and approaches to learningforeign languages, the desire to develop both their creativity and the creativity ofstudents in teaching foreign languages; the content, components (value, cognitive and behavioural), criteria(value attitude to constructive transformation of reality; understanding and awarenessof the essence of creativity and peculiarities of teaching foreign languages;effectiveness in the implementation of creativity in professional activities)individual-psychological and organizational-professional factors of creativity offoreign languages teachers are substantiated; features of the influence of creativity of teachers of foreign languages ontheir subjective well-being are revealed; the program of development of creativity of teachers of foreign languagesas a factor of their subjective well-being is theoretically substantiated and tested;deepened knowledge about the teachers' creativity and the specifics of itsmanifestation in teachers of foreign languages, psychological approaches to the studyof teacher's creativity and subjective well-being etc;provisions on the subjective well-being of the individual, psychologicalconditions for the development of creativity and psychological features of foreignlanguages teachers are of further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Москальов В. Б. 
Одержання та оцінка біологічної активності екзометаболітів мезенхімальних стовбурових клітин: автореферат дис. ... д.філософ : 091 / В. Б. Москальов. — Б.м., 2023 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського