Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Мокляк В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Мокляк В. М. 
Студентське самоврядування в історії розвитку вищої школи України (XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Мокляк ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше на історико-педагогічному материалі виявлено та систематизовано основні теоретичні ідеї студентського самоврядування у вищій школі досліджуваного періоду. Охарактеризовано основні напрями розробленості проблеми. Обгрунтовано специфіку процесу, на підставі виявлених критеріїв виокремлено етапи розвитку студентського самоврядування. З'ясовано принципи, основні напрями змісту, методи, форми та види діяльності студентських самоврядних організацій. Науково узагальнено досвід діяльності студентського самоврядування у вітчизняних університетах. Визначено основні напрями його використання в сучасних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч484.431
Шифр НБУВ: РА386252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Рябокінь А. О. 
Розвиток римо-ірландських традицій у європейській системі освіти Середньовіччя / А. О. Рябокінь. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертаційна робота присвячена аналізу римо-ірландських традицій у європейській системі освіти Середньовіччя. У дисертаційній роботі обґрунтовано актуальність теми, сформульовано мету і завдання, розкрито об'єкт, предмет і методи дослідження, схарактеризовано хронологічні межі наукового доробку, висвітлено зв'язок роботи з науковими планами й програмами, представлено джерельну базу, розкрито наукову новизну та практичне значення отриманих результатів, відображено форми апробації й упровадження результатів дослідження в практику. Аргументовано вирішено наукову проблему розвитку римо-ірландських традицій у європейській системі освіти Середньовіччя, доведено значення цих традицій для освіти Центральної та Західної України рубежу ХІХ – початку ХХ століть.Розкрито та проаналізовано значення римо-ірландських традицій в організації навчально-виховного процесу середньовічних університетів і показано, що народженню такого феномену, як університет, сприяло розповсюдження на європейських територіях монастирської освіти римо-ірландського зразка. Довели, що саме римо-ірландська традиція була покладена в основу університетської системи на прикладі логіки й діалектики, що виступали в ті часи майже синонімами, виникла така форма організації навчально-виховного процесу, як бесіда, в ХІІ столітті переросла в диспут. Було встановлено прямий зв'язок між навчально-виховними системами Алкуїна Йоркського та П'єра Абеляра і проаналізовано шляхи становлення європейського університету на базі єпископальних шкіл і корпорацій студентів і вчителів, виведено, що основними формами організації навчально-виховного процесу на початковому етапі функціонування університетів були лекції та диспути, методами – спостереження, схоластичний і метод критичної текстології.^UThe dissertation is devoted to the analysis of Roman and Irish traditions in the European education system of the Middle Ages. The relevance of the topic is substantiated in the dissertation, goals and objectives are formulated, the object, subject and research methods are described, the chronological framework of the scientific heritage is described, the relationship of work with scientific plans and programs is highlighted, the spring base is presented, the scientific novelty and practical significance of the results are revealed, the forms are reflected approbation and implementation of research results into practice. The scientific problem of the development of Roman-Irish traditions in the European education system of the Middle Ages is reasonably solved, the importance of these traditions for the formation of Central and Western Ukraine at the turn of the XIX – beginning of the XX centuries is proved.They proved that it was the Roman-Irish tradition that laid the foundation of the university system by the example of logic and dialectics, which at that time were almost synonymous, a form of organization of the educational process, such as conversation, arose in the 12th century into a debate. A direct connection was established between the educational systems of Alcuin of York and Pierre Abelard, and the ways of becoming a European university on the basis of episcopal schools and corporations of students and teachers were analyzed, it was concluded that the main forms of organization of the educational process at the initial stage of university functioning were lectures and disputes, methods – observation, scholastic and critical textology method.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського