1. |
Менделєва О.В. Соціальний прагматизм бізнес-комунікацій: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.В. Менделєва ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 18 с. — укp.Досліджено соціальний прагматизм бізнес-комунікацій у сфері підприємництва. Проаналізовано підходи до визначення соціального прагматизму. Обгрунтовано, що соціальний прагматизм у бізнес-комунікаціях є чинником формування комунікативного простору бізнесу за сучасних умов. Виявлено, що бізнес-комунікації відбуваються на мікро-, мезо- і макрорівні комунікативної взаємодії, що дозволило визначити суть і форми соціально-прагматичних комунікативних практик у підприємницькій діяльності. Проаналізовано форми та функції реципрокного обміну у комунікативних практиках у їх взаємозв'язку з соціальною та комунікативною компетентністю актора. Вивчено та проаналізовано бізнес-комунікації на мезорівні соціальної взаємодії у підприємницькій діяльності, що дозволило зробити висновок про необхідність дослідження соціально значущих аспектів бізнес-комунікацій, які є детермінантами комунікативних відносин у підприємництві. Висвітлено взаємозв'язок соціального прагматизму та даної компетентності. Обгрунтовано доцільність використання методів факторного та кластерного аналізу для дослідження бізнес-комунікацій, що дозволяє визначити моделі бізнес-комунікації у підприємницькій діяльності. Виявлено соціально-прагматичні аспекти бізнес-комунікацій і визначено їх вплив на організацію даних комунікацій на мезорівні соціальної взаємодії у підприємництві, створено передумови для формування соціально-прагматичної комунікативної стратегії у бізнесі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.391 + С5*333.4*18:У + У9(4УКР)0-131 ф + Шифр НБУВ: РА356988
Рубрики:
Географічні рубрики:
|