Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (22)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Мельник С. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Мельник С. А. 
Інтегрований урок як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. А. Мельник ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено суть понять "компетентність", "загальнокультурна компетентність", розкрито роль і значення інтегрованого уроку для формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження інтегрованого уроку як засобу формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи: забезпечення добору змісту інтегрованих уроків; оволодіння учнями на інтегрованих уроках культурними традиціями як засобом збереження, передачі та відтворення культурної спадщини свого народу з метою формування в них емоційно-ціннісного ставлення щодо опанування загальної культури. Доведено, що дотримання визначених умов посилює ефективність інтегрованого уроку як засобу формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211.5 + Ч421.352.25
Шифр НБУВ: РА376509 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Мельник С. А. 
Професійно-прикладна фізична підготовка студентів будівельних спеціальностей у закладах фахової передвищої освіти / С. А. Мельник. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячене проблемі професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) студентів будівельних спеціальностей у закладах фахової передвищої освіти. За результатами узагальнення наукових пошуків представлено сучасні уявлення про ППФП у системі вищої освіти, подано загальну характеристику специфіки професійної діяльності фахівців будівельних спеціальностей та вимоги їх професійної підготовки, проаналізовано роль, мету і завдання ППФП студентів будівельних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти, а також визначено методологічні основи ППФП студентів будівельних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти. Виділено професійно важливі фізичні якості (здібності) для фахівців будівельних спеціальностей, які слід формувати у процесі ППФП: витривалість (переважно у динамічній роботі); координаційні та інші рухові здібності; різнопланові рухові навички; стійкість організму до мінливості погодних умов; здібність зберігати рівновагу тіла на вузькій та нестійкій опорі чи в незвичних робочих позах; стійкість функцій сенсорного контролю; самоконтроль. За результатами узагальнення науково-педагогічних розвідок обґрунтовано методологічні підходи для успішної ППФП студентів будівельних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти: особистісний, діяльнісний, системно-структурний, компетентнісний, культурологічний та аксіологічний. Доведено потребу обґрунтування програми фізичного виховання студентів будівельних спеціальностей, реалізація якої уможливить розвиток професійно важливих фізичних якостей та стану їх фізичної підготовленості в умовах професійної підготовки. Експериментальне дослідження проведено у чотири етапи. Визначено мету програми ППФП студентів будівельних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти – сформувати гармонійно розвинену, високодуховну і високоморальну особистість, кваліфікованого фахівця-будівельника, котрий оволодів стійкими знаннями і навичками у сфері фізичної культури та здоров'язбереження. Завдання програми є сформувати в майбутніх фахівців будівельних спеціальностей: ціннісне ставлення до здоров'я, розвивати інтерес і мотивацію до його збереження; систему знань про фізичну культуру, здоров'я та ЗСЖ; здатність до оволодіння основними методами діагностики рівня здоров'я та уміннями підтримувати ЗСЖ; індивідуальні фізичні та психологічні якості, що важливі для майбутньої професійної діяльності. За результатами проведеного експерименту встановлено, що авторська програма ППФП студентів будівельних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти має більш продуктивний вплив на показники мотиваційної сфери студентів до занять фізичною культурою і спортом, рівень їх теоретичних знань про користь занять фізичною культурою і спортом та ЗСЖ, стан дихальної та серцево-судинної систем студентів, рівень їх фізичної підготовленості та стан самопочуття і емоційної сфери. У роботі уперше: теоретично й експериментально обґрунтовано експериментальну програму ППФП студентів будівельних спеціальностей у закладах фахової передвищої освіти; систематизовано форми, засоби та методи ППФП студентів будівельних спеціальностей у закладах фахової передвищої освіти; розроблено систему вправ для розвитку фізичних якостей студентів будівельних спеціальностей у закладах фахової передвищої освіти. Підтверджено: дані про значний вплив ППФП на результати підготовки фахівця; результати про низький рівень мотивації студентів до занять фізичною культурою. Доповнено: дані про важливість рівня мотивації та його вплив на регулювання рухової активності людини; про рівень фізичного здоров'я студентської молоді;щодо показників фізичної підготовленості студентів. Набули подальшого розвитку: кількісні та якісні дані про рівень теоретичних знань з фізичної культури; кількісні дані про рівень стану біогеометричного профілю постави.^UThe dissertation research is devoted to the problem of professional and applied physical training (PAPT) of students of construction specialties in the institutions of professional pre-higher education. According to the results of generalization of scientific research, modern ideas about PAPT in the system of higher education are presented, the general characteristic of the specifics of professional activity of the construction specialists and requirements of their professional training are given, the role, purpose and tasks of PAPT of students of construction specialties of the institutions of professional pre-higher education are analyzed, the methodological foundations of PAPT of students of construction specialties of the institutions of professional pre-higher education are revealed. Professionally important physical qualities (abilities) for specialists of construction specialties which should be formed in the course of PAPT are determined: endurance (mainly in dynamic work); coordination and other motor abilities; diverse motor skills; resistance of an organism to variability of weather conditions; the ability to maintain body balance on a narrow and unstable support or in unusual working postures; stability of touch control functions; self-control. According to the results of generalization of scientific and pedagogical research, methodological approaches for successful PAPT of students of construction specialties of the institutions of professional pre-higher education are substantiated: personal, activity, systems-structural, competence, culturological and axiological. The need to substantiate the program of physical education of students of construction specialties is proved. Its implementation will enable development of professionally important physical qualities and the state of their physical fitness in terms of training. The purpose of the program of PAPT of students of construction specialties of the institutions of professional pre-higher education is to form a harmoniously developed, highly spiritual and highly moral personality, a qualified specialist-builder who has mastered stable knowledge and skills in the field of physical culture and health-saving. The task of the program is to form in future specialists of construction specialties: value attitude to health, develop interest and motivation to preserve it; system of knowledge about physical culture, health and healthy lifestyle; ability to master the basic methods of diagnosing the level of health and the ability to maintain healthy lifestyle; individual physical and psychological qualities that are important for future professional activity. The content of the program is supplemented by the educational material on: maintaining the health and importance of physical culture (training) in the professional activities of construction professionals, morbidity prevention and rehabilitation; peculiarities of physical training of specialists of the construction sector of different specialization; system of medical knowledge for specialists of the construction sector with health technologies; PAPT system for specialists in the construction sector, which helps to improve their efficiency. For the first time: the experimental program of PAPT for students of construction specialties in the institutions of professional pre-higher education is theoretically and experimentally substantiated; forms, means and methods of PAPT of students of construction specialties in the institutions of professional pre-higher education are systematized; a system of exercises for the development of physical qualities of students of construction specialties in the institutions of professional pre-higher education has been developed. Confirmed: data on the significant impact of PAPT on the results of specialist training; results on the low level of motivation of students to engage in physical culture. Updated data: on the importance of the level of motivation and its impact on the regulation of human motor activity; on the level of physical health of student youth; on indicators of physical fitness of students. Have been further developed: quantitative and qualitative data on the level of theoretical knowledge in physical culture; quantitative data on the level of the biogeometric profile of posture.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського