Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (70)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Мельник О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Мельник О. М. 
Адміністративно-правовий статус працівника митної служби: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. М. Мельник ; Акад. праці і соц. відносин Федер. профспілок України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено етіологію поняття правовий статус, узагальнено його розуміння в науці та практиці. Визначено поняття, структуру й особливості адміністративно-правового статусу працівника митної служби. Запропоновано дефініції "адміністративно-правовий статус працівника митних служби", "митний орган", "державна служба в митних органах України", "економічна безпека". Виділено ознаки, притаманні працівнику митної служби. Проаналізовано наведені підстави класифікації державних службовців на види: залежно від обсягу владних повноважень і від службових обов'язків. Проаналізовано змістовність основних прав, обов'язків, обмежень і морально-етичних вимог до поведінки працівників митної служби. Визначено низку пропозицій до законодавства з питань митної справи з метою вдосконалення гарантій проходження служби працівниками митної служби, їх соціально-правового захисту й юридичної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання своїх посадових обов'язків. Запропоновано поділ прав та обов'язків працівників митних органів. Зазначено, що залежно від характеру протиправних дій та ступеня їх громадської безпеки працівники митної служби можуть нести кримінальну, матеріальну, адміністративну або дисциплінарну відповідальність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 п + Х819(4УКР)012.1
Шифр НБУВ: РА384050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

      
2.

Мельник О. М. 
Експлуатація неспеціалізованих суден при транспортуванні негабаритних і великовагових вантажів / О. М. Мельник. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню науково-прикладної задачі формування стратегій судноплавних компаній по узагальненому підходу до організації процесу транспортування негабаритних і великовагових вантажів (НВВ) за рахунок експлуатації неспеціалізованих суден (НС). Для досягнення мети у роботі поставлено та послідовно вирішено п'ять завдань.В результаті вирішення першого завдання проведений аналіз сучасного стану міжнародних перевезень НВВ, за підсумками якого виявлено розвиток світової економіки та збільшення промислового виробництва що зумовлює підвищення попиту та об'ємів замовлень на транспортування НВВ. В ході аналізу класифікації вантажів було визначено транспортні характеристики НВВ, які дозволяють визначати відповідну технологію транспортування, методи взаємодії основних видів транспорту та специфіку експлуатації НС. Аналіз публікацій дозволив встановити комплекс невирішених питань, пов'язаних з експлуатацією НС при транспортуванні НВВ, які розглянуті у якості основних наукових завдань дисертаційного дослідження.В результаті вирішення другого завдання сформульовано теоретичні положення щодо забезпечення безпеки експлуатації судна на етапі вантажних операцій. Сформовано алгоритм визначення технології завантаження НВВ на НС та розроблено схему організації процесу транспортування НВВ з урахуванням конструктивних елементів і особливостей судна та концептуальну модель послідовності процесу завантаження. В результаті вирішення третього завдання проведена оцінка негативного впливу системи факторів на експлуатаційний стан судна. Розроблено імітаційну модель зміни експлуатаційного стану судна у процесі транспортування НВВ що дозволяє здійснювати експериментальні дослідження для різних початкових умов і визначати найбільш ймовірні зміни в експлуатаційному стані судна. В результаті вирішення четвертого завдання розроблено метод оптимізації швидкісного режиму судна у процесі експлуатації при транспортування НВВ, що враховує структуру морського переходу судна і різні погодні сценарії та підтверджує практичне застосування і адекватність запропонованого методу оптимізації ефективності процесу експлуатації судна за рахунок зіставлення швидкісного режиму реальним процесам експлуатації. В результаті вирішення п'ятого завдання розроблено метод обґрунтування вибору НС, враховуючі можливість його експлуатації для транспортування НВВ з урахуванням вибору оптимального швидкісного режиму.^UThe dissertation is associated with the achievement of scientific and applied tasks and the formation of strategy of ship management companies on a simplified path to organize the transportation of oversized and heavy cargoes (OHC) by non-specialized vessels. The development of infrastructure projects and industrial construction has significantly increased the amount of investments in the transportation of non-standard cargo, which in its turn, mainly exceed the technical capabilities of the rolling stock and create specific limitations on board modern oceangoing vessels. In the informational space there are enough offers on specialized logistics sites from freight forwarding companies offering services in organizing the transportation of OHC in international transport systems, however, there are a number of problems which are not sufficiently identified, poorly theoretically and foundationally developed therefore could significantly affect the cost of transportation. Proceeding from this, the perspective direction of research on the issues of organization of transportation of OHC is a detailed study of the process and creation on this basis of a comprehensive approach to theoretically sound strategies for the development and implementation of such transportation projects. The uncertainty of terminological definitions for the main modes of transport led to the creation of a number of regulatory documents for the transportation of OHC. For each type of transport, the regulations governing the rules of operation of transport means, during the cargo transportation are developed. However, each process of transportation of OHC is usually a single service, or unique, so this explains the lack of any standard tariff system for the transportation such goods.Calculated tariff rates by the degree of oversized cargo or weight cannot be considered as final, because they do not consider all the conditions of transportation. Absence of stable cargo flows; permanent land routes of transportation and heterogeneity of OHC require creation of a separate project or application of a project approach for each such transportation. As a result, five tasks have been set and consistently solved to achieve the goal.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського