Мельникович О.М. Маркетинг підприємств рекламної галузі: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.М. Мельникович ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2009. — 38 с. — укp.
Розроблено концептуальні засади маркетингу підприємств рекламної галузі, запропоновано їх класифікацію за різними ознаками. Розроблено методологічні засади маркетингової продуктової політики підприємств рекламної галузі. Обгрунтовано методичні засади формування ціни на різного виду рекламні продукти. Розроблено механізм взаємодії підприємств рекламної галузі з компонентами маркетингового середовища. Удосконалено методологічні засади збору маркетингових даних і запропоновано механізм їх розподілу між користувачами-співробітниками агентства залежно від інформаційних потреб підприємства у межах їх відповідальності. Проаналізовано актуальні проблеми управління стосунками з клієнтами підприємств рекламної галузі. Розроблено методичне забезпечення формування цих взаємостосунків. Наведено практичні рекомендації щодо впровадження технології CRM-системи на підприємствах рекламної галузі. Обгрунтовано методологічні засади формування стратегії позиціювання підприємства рекламної галузі.