1. |
Маслова Н.М. Динаміка функціональних показників зорової системи дітей і підлітків в процесі навчання у школі: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.03 / Н.М. Маслова ; Донец. держ. мед. ун-т ім. М.Горького. — Донецьк, 2005. — 20 с. — укp.На підставі результатів дослідження функціонального стану зорової системи дітей і підлітків різних вікових груп установлено, що практично всі досліджені функціональні показники (госторота зору, позитивні та негативні резерви акомодації, конвергентні та дивергентні фузійні резерви, найближчі точки ясного зору й конвергенції, контрастна чутливість) значно нижчі за вікові норми. Зазначено, що функції зорової системи (акомодація, конвергенція, фузія, контрастна чутливість) відіграють провідну роль у процесі навчання, оскільки забезпечують сприйняття об'єктів на близькій відстані. За результатами дослідження динаміки функціональних показників зорової системи дітей і підлітків показано, що тексти з різними параметрами оформлення, відповідними чи не відповідними віковим нормам, викликають у зоровій системі певні (позитивні чи негативні) функціональні зміни, які розвиваються за трьома основними напрямками: зміни, характерні для посилення рефракції; зміни, спричинені зоровим стомленням, що є нормальною фізіологічною реакцією на навантаження; зміни, що характеризуються сталістю показників та вказують на успішність адаптації зорової системи до певного навантаження. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.96 + Шифр НБУВ: РА337081
Рубрики:
|