1. |
Макар Л.М. Формування правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін у педагогічних університетах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Макар ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.Розкрито суть, структуру й особливості правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін. Наведено визначення понять "професійна правосвідомість майбутнього вчителя правових дисциплін", "формування професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін". Уточнено критерії та показники сформованості професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін. Теоретично обгрунтовано модель науково-методичного забезпечення формування даної правосвідомості у студентів педагогічних університетів. Охарактеризовано її складові (мету, концептуальні засади, принципи, компоненти, етапи, науково-методичний інструментарій, педагогічні умови, моніторинг). Розроблено модель, реалізовану в педагогічному експерименті та показано, що її використання сприяє формуванню всіх компонентів професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін (когнітивного, емоційно-ціннісного, поведінкового). Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711 + Х8 р(4УКР)3-3 + Шифр НБУВ: РА366904
Рубрики:
Географічні рубрики:
|