1. |
Макаренко П.О. Геопросторова організація автомобілебудування Європейського Союзу: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / П.О. Макаренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.Обгрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження географії високотехнологічних виробництв на прикладі автомобілебудування. Проаналізовано його функціонально-просторову структуру за умов глобалізації. Доведено, що діяльність сучасної автомобілебудівної галузі, на відміну від попередніх етапів розвитку, взаємопов'язана з безперервною та взаємодоповнювальною роботою виробничого та невиробничого секторів. З'ясовано, що у виробничому процесі головну роль відіграють певні, фактори а саме: покращання організаційної структури та внутрішніх функціональних зв'язків транснаціональних корпорацій (ТНК), зокрема шляхом впровадження принципів виробничої та транспортної логістики; конкуренція та співробітництво автомобілебудівних ТНК на світових ринках; всебічне впровадження software; виключна роль науково-дослідних, виробничо-конструкторських і дизайнерських робіт. Установлено, що система збуту автомобілів має певні геопросторові закономірності розвитку (імпорт - створення власного виробництва), що показано на прикладі роботи дилерівських фірм ТНК Volkswagen - Pengeot в Україні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4)683.7 + Шифр НБУВ: РА351820
Рубрики:
Географічні рубрики:
|