Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Лі М. -.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Лі М. -. 
Оперне мистецтво Китаю та Європи в контексті взаємовідображень / М. -. Лі. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена комплексному висвітленню змістових та жанрово-стильових взаємовідображень оперного мистецтва великих цивілізацій Китаю та Європи, їх взаємовпливів та взаємосприйняття. В дисертації вперше висвітлено специфіку семантичних та жанрово-стильових взаємовідображень в оперному мистецтві Китаю та Європи. Обґрунтовано характер інтерпретації концепту орієнталізму в сучасному науковому дискурсі, висвітлено основні стильові прояви орієнталізму в європейському мистецтві та надано його авторське визначення. Визначено специфіку стилю шинуазрі, розкрито особливості його втілення в європейському оперному мистецтві XVIII–XX ст. на матеріалі опер «Китаянки» К. В. Глюка, «Бронзовий кінь» Д. Обера, «Соловей» І. Стравинського, «Турандот» Дж. Пуччіні. Обґрунтовано особливості впливу китайської символічної міфології та філософії на національне оперно-вокальне виконавство. Простежено шляхи впливу європейської оперної традиції на китайське музичне мистецтво кінця XVIII – першої пол. ХХ ст. Розкрито жанрову специфіку китайської опери європейського типу та запропоновано визначення цього поняття. Здійснено компаративний аналіз сучасних постановок європейських опер («Весілля Фігаро» В. А. Моцарта, «Китаянки» К. В. Глюка) на сценах китайських та західних театрів в дзеркалі взаємовідображень.^UThe dissertation is devoted to the complex lighting of the semantic and genre-style mutual representations between the operatic art of the great civilizations of China and Europe, their mutual influences and mutual perception. The relevance of the theme chosen is determined by the importance of opera and vocal art in world's musical culture; significance of the traditional and contemporary Chinese musical theater (opera); the artistic validity of the creative achievements of the European Chinese style opera, as well as the lack of knowledge in the Ukrainian art concerning the specific process of mutual reception of European and Chinese opera. The specifics of the Chinese style (chinoiserie) as one of the most important artistic manifestations of Orientalism in European art is defined. The idea of the specific interpretation of Oriental themes in the European composers opera from the XVIII - the first quarter of the twentieth century has been improved. The features of the chinoiserie style implementation in European opera art of the XVIII – XX centuries on the material of the “Chinese women” by Ch. W. Gluck, “Bronze Horse” by D. Ober, “The Nightingale” by I. Stravinsky, “Turandot” by G. Puccini are revealed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського