Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Лісовіна О.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Лісовіна О.М. 
Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.01.01 / О.М. Лісовіна ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2003. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему взаємозв'язку системи маркетингу і суспільних потреб. У даному контексті розглянуто питання потреб і платоспроможного попиту, формування умов маркетингу в перехідний період в Україні, а також передумови його впровадження в національну економіку, маркетингову стратегію підприємства (фірми) на основі платоспроможного попиту населення, імовірну модель ефективного маркетингу підприємств різних форм власності, перспективи розвитку маркетингу в країні. Визначено додаткові функції системи маркетингу за умови двохсекторної моделі економіки України (вивчення потреб, що задовольняються групою так званих суспільних товарів). Проаналізовано маркетингову стратегію на мікрорівні, запоропоновано шляхи поєднання маркетингу на макро- та мікрорівнях. На основі проведених досліджень розроблено теоретичні положення про можливість використання системи маркетингу у вивченні кола потреб, що не входять у сферу ринкового забезпечення; про можливість угрупування потреб залежно від доходів різних верств населення, що відкриває шляхи використання методу ринкової сегментації і для "неприбуткової продукції"; про маркетингову стратегію підприємства (фірми) щодо неринкового попиту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1 +
Шифр НБУВ: РА328212

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського