![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Луценко К.В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Луценко К.В. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / К.В. Луценко ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2006. — 18 с. — укp.Проведено комплексне вивчення існуючих теоретичних концепцій і форм практичної реалізації феномену політичної реклами в контексті комунікативного та маркетингового підходів. Сформовано понятійно-категоріальний апарат дослідження політичної реклами та інших комунікативних технологій. Проаналізовано та класифіковано концептуально-теоретичні підходи щодо обгрунтування значення політичних комунікацій та ролі ЗМІ у політичних процесах. Всебічно досліджено феномен політичного іміджу як базового засобу рекламної кампанії. Розроблено практичні рекомендації щодо формування іміджу політика та політичної партії. На прикладі виборчих кампаній в Україні визначено особливості політичного рекламування на телебаченні, радіо, у пресі та засобами Інтернет. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф018 + Шифр НБУВ: РА342652
Рубрики:
|
|
|