Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Лось О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Лось О. В. 
Романістика Сьюзен Ворнер у контексті літератури "американського ренесансу": проблематика і поетика: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.04 / О. В. Лось ; Тавр. нац. ун-т ім. В. І. Вернадського. — Сімф., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто культурно-історичний та літературний контекст доби як фактор впливу на формування творчого методу С. Ворнер. Визначено провідні теми, мотиви, образи, сюжетно-композиційні особливості творів авторки. З'ясовано специфіку ономастикону, літературно-історичних алюзій, біблійного інтертексту як наративної особливості романістики С. Ворнер. Вперше проаналізован синтетичну природу романів С. Ворнер, що стала наслідком органічного поєднання та взаємодії різних жанрових форм, притаманних американській літературі доби, до наукового обігу вводяться романи С. Ворнер "Квічі" та "Схили Шейтмуку".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО)5-4 Ворнер С. 534
Шифр НБУВ: РА379332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Лось О. В. 
Методологія проектування модифікацій військово-транспортних літаків при глибоких змінах у крилі та силовій установці / О. В. Лось. — Б.м., 2020 — укp.

Розроблено й апробовано нову методологію формування параметрів військово-транспортних літаків, структуру якої утворюють нові поняття, методи й моделі: поняття коефіцієнта еліптичності трапецієподібного крила і метод його визначення; метод геометричного перекомпонування ізольованого трапецієподібного крила з урахуванням коефіцієнта його еліптичності; метод уточнення компонування системи несних поверхонь «крило + агрегати хвостового оперення» з урахуванням геометричного перекомпонування крила. Як критеріальна база до структури методології входять моделі: мінімізації індуктивного опору крила і всієї системи несних поверхонь; узгодження модифікаційних змін у крилі та силовій установці на основі показника паливної ефективності. З урахуванням цих методів і моделей на етапі попереднього проектування сформовано й реалізовано параметри в таких модифікаціях як Ан-132Д, Ан-178 і Ан-188, що забезпечує конкурентоспроможність цих літаків на світових ринках.^UFor the stage of preliminary designing of МТА modifications, a new methodology for the formation of МТА parameters was developed and tested, the structure of which is formed by new concepts, methods and models: the concept of the ellipticity coefficient of the trapezoidal wing and the method for its determination; the method of geometric rearrangement of an isolated trapezoidal wing, taking into account the coefficient of its ellipticity; a method for refining the layout of the system of bearing surfaces “wing + tail units” taking into account the geometric rearrangement of the wing. As a criterion base, the structure of the methodology includes models: minimizing the inductive resistance of the wing and the entire system of bearing surfaces; coordination of modification changes in the wing and power plant based on the fuel efficiency indicator. Based on these methods and models, at the preliminary design stage, parameters were generated and implemented in such modifications as An-132D, An-178 and An-188, which ensures this aircraft competitiveness in world markets.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського