Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ломотько Д.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Ломотько Д.В. 
Удосконалення технології перевезення вантажів на залізницях України в умовах ринку транспортних послуг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.В. Ломотько ; Харк. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено питання удосконалення технології перевезення вантажів у межах транспортно-експедиційного обслуговування (ТЕО), а також розроблено методики впровадження ефективної технології нових транспортних послуг на прикладі послуги завезення-вивезення вантажів. Проаналізовано загальний стан технології здійснення транспортно-експедиційного обслуговування на закордонних і українських залізницях, визначено найбільш важливі завдання в цій області. Ефективність технологічних варіантів ТЕО здійснено за запропонованою ринково-орієнтованою методикою обгрунтування, яка враховує вдосконалений критерій максимуму економічної вигоди вантажовласника. Запропоновано вдосконалені показники якості технологічних елементів, а також комплексний показник якості транспортно-експедиційного обслуговування. Установлено доцільність використання методу Бокса - Дженкінса для прогнозування технологічної ситуації в районі тяжіння залізничної станції. Вперше розроблено математичну модель на мережі Петрі, що реалізує взаємодію залізничного та автомобільного транспорту під час завезення-вивезення вантажів, а також удосконалену методику визначення оптимального режиму роботи вантажно-розвантажувального фронту. Обгрунтовано технологію ТЕО за запропонованою методикою, спрямованою на підвищення прибутку залізниці. За даних умов встановлення оптимального рівня тарифу за технологічними варіантами ТЕО досягнуто з використанням оптимального розміру знижки в межах, достатніх для одержання прибутку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813
Шифр НБУВ: РА312252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ломотько Д.В. 
Формування транспортного процесу залізниць України на базі логістичних принципів: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / Д.В. Ломотько ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 38 с. — укp.

Досліджено формування транспортного процесу залізниць України на базі логістичних принципів за умов технічних, технологічних, інфраструктурних і фінансових обмежень для одержання синергетичного ефекту під час виконання вантажних перевезень. Розроблено концепцію формування системи логістичних центрів залізниць України у вигляді багаторівневої організаційної структури в єдиному технологічному й інформаційному середовищі, впровадження якої сприяє досягненню синергетичного ефекту під час виконання вантажних перевезень. Дану концепцію створено з використанням комплексу моделей, що реалізує транспортний процес сумісної роботи залізниць з іншими видами транспорту у межах транспортних вузлів, та моделей технологічних процесів за умов розподілу обмеженого ресурсу під час формування виробничо-транспортних логістичних ланцюгів з оптимізацією маршруту прямування поїздів. Удосконалено методи планування вантажної роботи на залізничному полігоні у межах виробничо-транспортних логістичних ланцюгів з урахуванням невизначеності вихідних даних і розроблено методи організації раціональної технології управління інформаційними логістичними потоками за умов формування системи підтримки прийняття рішень з оптимізацією процесу відбору інформації. З'ясовано, що використання запропонованих підходів передбачає урахування невизначеності у процесі організації вагонопотоків і дозволяє скоротити простій вантажного вагону під однією вантажною операцією на 2,9 %, прискорити обіг вантажного вагону на 1,6 %. Удосконалено процедуру перерозподілу синергетичного ефекту між елементами виробничо-транспортних логістичних ланцюгів з використанням системи стимулювання підрозділів й управлінням ресурсами на базі лізингових схем, а також сформовано критерій оцінювання ефективності варіантів транспортно-логістичного обслуговування для вантажовласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 +
Шифр НБУВ: РА360309

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського