![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Ломотько Д.В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Ломотько Д.В. Удосконалення технології перевезення вантажів на залізницях України в умовах ринку транспортних послуг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.В. Ломотько ; Харк. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2000. — 19 с. — укp.Досліджено питання удосконалення технології перевезення вантажів у межах транспортно-експедиційного обслуговування (ТЕО), а також розроблено методики впровадження ефективної технології нових транспортних послуг на прикладі послуги завезення-вивезення вантажів. Проаналізовано загальний стан технології здійснення транспортно-експедиційного обслуговування на закордонних і українських залізницях, визначено найбільш важливі завдання в цій області. Ефективність технологічних варіантів ТЕО здійснено за запропонованою ринково-орієнтованою методикою обгрунтування, яка враховує вдосконалений критерій максимуму економічної вигоди вантажовласника. Запропоновано вдосконалені показники якості технологічних елементів, а також комплексний показник якості транспортно-експедиційного обслуговування. Установлено доцільність використання методу Бокса - Дженкінса для прогнозування технологічної ситуації в районі тяжіння залізничної станції. Вперше розроблено математичну модель на мережі Петрі, що реалізує взаємодію залізничного та автомобільного транспорту під час завезення-вивезення вантажів, а також удосконалену методику визначення оптимального режиму роботи вантажно-розвантажувального фронту. Обгрунтовано технологію ТЕО за запропонованою методикою, спрямованою на підвищення прибутку залізниці. За даних умов встановлення оптимального рівня тарифу за технологічними варіантами ТЕО досягнуто з використанням оптимального розміру знижки в межах, достатніх для одержання прибутку. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 Шифр НБУВ: РА312252 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Ломотько Д.В. Формування транспортного процесу залізниць України на базі логістичних принципів: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / Д.В. Ломотько ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 38 с. — укp.Досліджено формування транспортного процесу залізниць України на базі логістичних принципів за умов технічних, технологічних, інфраструктурних і фінансових обмежень для одержання синергетичного ефекту під час виконання вантажних перевезень. Розроблено концепцію формування системи логістичних центрів залізниць України у вигляді багаторівневої організаційної структури в єдиному технологічному й інформаційному середовищі, впровадження якої сприяє досягненню синергетичного ефекту під час виконання вантажних перевезень. Дану концепцію створено з використанням комплексу моделей, що реалізує транспортний процес сумісної роботи залізниць з іншими видами транспорту у межах транспортних вузлів, та моделей технологічних процесів за умов розподілу обмеженого ресурсу під час формування виробничо-транспортних логістичних ланцюгів з оптимізацією маршруту прямування поїздів. Удосконалено методи планування вантажної роботи на залізничному полігоні у межах виробничо-транспортних логістичних ланцюгів з урахуванням невизначеності вихідних даних і розроблено методи організації раціональної технології управління інформаційними логістичними потоками за умов формування системи підтримки прийняття рішень з оптимізацією процесу відбору інформації. З'ясовано, що використання запропонованих підходів передбачає урахування невизначеності у процесі організації вагонопотоків і дозволяє скоротити простій вантажного вагону під однією вантажною операцією на 2,9 %, прискорити обіг вантажного вагону на 1,6 %. Удосконалено процедуру перерозподілу синергетичного ефекту між елементами виробничо-транспортних логістичних ланцюгів з використанням системи стимулювання підрозділів й управлінням ресурсами на базі лізингових схем, а також сформовано критерій оцінювання ефективності варіантів транспортно-логістичного обслуговування для вантажовласників. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 + Шифр НБУВ: РА360309
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|