Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Левенок І. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Левенок І. С. 
Формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів / І. С. Левенок. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації на основі теоретичного аналізу та вивчення емпіричного досвіду здійснено узагальнення та практичне розв'язання проблеми формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. На основі узагальнення і систематизації джерел виявлено стан розробленості проблеми формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Проведений аналіз дав підстави уточнити зміст, компоненти, критерії сформованості українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей, розробити модель формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти та обґрунтувати педагогічні умови її реалізації у процесі професійної підготовки.Поняття «формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей» визначено як компетентнісно орієнтований освітній процес, що відбувається з урахуванням педагогічних умов, а його результатом є позитивна динаміка сформованості українськомовної професійної компетентності іноземних студентів –майбутніх фахівців медичних спеціальностей, що сприяє ефективному здійсненню українськомовного спілкування в навчально-професійному й соціокультурному середовищі закладу вищої освіти. З метою педагогічної діагностики рівнів сформованості українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти на основі структурного аналізу й зіставлення розроблено критерії та визначено їх показники. Розроблено і теоретично обґрунтовано модель формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти та педагогічні умови її реалізації у процесі професійної підготовки. Експериментально перевірено ефективність моделі формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей у процесі професійної підготовки.^UThegeneralizationandpracticalsolutionoftheproblemof formation of the Ukrainian-speaking professional competence of foreign students of medical specialties of higher education institution siscarried outin the dissertation on the basis of the oreticalanalysisandstudy of empirical experience. Based on the general izationandsystematizationofsources, thestate of development of the problemof formation of Ukrainian-language professional competence of foreign students of medical specialties of highe reducation institution sisrevealed. StructuralandlogicalanalysisallowedtoclarifythecomponentsofUkrainian-language professional competence of foreign medical students in interconnection with language-professional, speech-communicative, intercultural components an also structural components


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського