1. |
Лаврентьєва О.О. Дидактичні умови формування інтелектуальних умінь старшокласників при вивченні науково-природничих дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.О. Лаврентьєва ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 28 с. — укp.Вперше теоретично обгрунтовано дидактичні умови формування інтелектуальних умінь старшокласників на уроках науково-природничих дисциплін. Уточнено зміст поняття "інтелектуальні уміння", конкретизовано їх перелік, структурні компоненти, критерії та рівні сформованості, а також місце, роль і специфічні ознаки та взаємозв'язок з іншими групами умінь. Створено організаційну модель формування інтелектуальних умінь засобами науково-природничих дисциплін і розроблено новий підхід щодо діагностування наявного рівня їх сформованості у старшокласників. Експериментально доведено ефективність запропонованих дидактичних методів і засобів формування інтелектуальних умінь на уроках науково-природничих дисциплін. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Б.р(4УКР)21-38,022 + Шифр НБУВ: РА336797
Рубрики:
Географічні рубрики:
|