1. |
Кісельова А. А. Іміджеві домінанти ведучого в теледискурсі (на матеріалі розважальних програм): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / А. А. Кісельова ; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. — О., 2011. — 20 с. — укp.Акцентовано увагу на використанні впливових мовних маркерів, виокремлених за допомогою Мілтон-модельної ідентифікації нейролінгвістичного програмування. Запропоновано класифікацію актуальних складників іміджу, а також доведено гіпотезу про визначальну роль його вербальних конструктів. З огляду на домінування певних мовленнєвих дій у вербальній поведінці кожного конкретного телеведучого визначено специфіку створеного ним телеобразу. На основі цього виокремлено чотири узагальнені іміджеві типи, наведені ведучими аналізованих розважальних програм: "Знавець" (функція наратування), "Свій" (функція здійснення інтеракції), "Дипломат" (функція "делікатного" модерування) та "Критик" (функція "жорсткого" модерування). Встановлено й описано особливості вербальної та невербальної поведінки телеведучих, об'єднаних зазначеними іміджевими типами. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-715 Шифр НБУВ: РА382693 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|