Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Курашова В.О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Курашова В.О. 
Розвиток принципу самостійності в історії вітчизняної гімназичної освіти XIX - початку XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.О. Курашова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Проаналізовано теорію та досвід реалізації принципу самостійності. Визначено витоки та науково обгрунтовано етапи розвитку принципу (1804 - 1827 рр. - етап теоретичного обгрунтування принципу самостійності у вітчизняних гімназіях, 1828 - 1849 рр. - етап офіційної відмови від принципу самостійності у вітчизняній гімназичній освіті, 1850 - 1870 рр. - етап застосування принципу самостійності в процесі самоосвіти гімназистів, 1871 р. - перша половина 1890-х рр. - етап обмеженого застосування принципу самостійності в навчально-виховному процесі гімназій і самоосвіті гімназистів, друга половина 1890-х рр. - 1917 р. - етап обгрунтування принципу самостійності як у навчальній, так і самоосвітній діяльності гімназистів). Охарактеризовано прогностичні тенденції розвитку досліджуваної проблеми та виведено можливості творчого використання педагогічного цінного досвіду за умов сьогодення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 + Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА375404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Курашова В.О. 
Розвиток принципу самостійності в історії вітчизняної гімназичної освіти XIX - початку XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.О. Курашова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Проаналізовано теорію та досвід реалізації принципу самостійності. Визначено витоки та науково обгрунтовано етапи розвитку принципу (1804 - 1827 рр. - етап теоретичного обгрунтування принципу самостійності у вітчизняних гімназіях, 1828 - 1849 рр. - етап офіційної відмови від принципу самостійності у вітчизняній гімназичній освіті, 1850 - 1870 рр. - етап застосування принципу самостійності в процесі самоосвіти гімназистів, 1871 р. - перша половина 1890-х рр. - етап обмеженого застосування принципу самостійності в навчально-виховному процесі гімназій і самоосвіті гімназистів, друга половина 1890-х рр. - 1917 р. - етап обгрунтування принципу самостійності як у навчальній, так і самоосвітній діяльності гімназистів). Охарактеризовано прогностичні тенденції розвитку досліджуваної проблеми та виведено можливості творчого використання педагогічного цінного досвіду за умов сьогодення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 + Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА375404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Курашова В.О. 
Розвиток принципу самостійності в історії вітчизняної гімназичної освіти XIX - початку XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.О. Курашова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Проаналізовано теорію та досвід реалізації принципу самостійності. Визначено витоки та науково обгрунтовано етапи розвитку принципу (1804 - 1827 рр. - етап теоретичного обгрунтування принципу самостійності у вітчизняних гімназіях, 1828 - 1849 рр. - етап офіційної відмови від принципу самостійності у вітчизняній гімназичній освіті, 1850 - 1870 рр. - етап застосування принципу самостійності в процесі самоосвіти гімназистів, 1871 р. - перша половина 1890-х рр. - етап обмеженого застосування принципу самостійності в навчально-виховному процесі гімназій і самоосвіті гімназистів, друга половина 1890-х рр. - 1917 р. - етап обгрунтування принципу самостійності як у навчальній, так і самоосвітній діяльності гімназистів). Охарактеризовано прогностичні тенденції розвитку досліджуваної проблеми та виведено можливості творчого використання педагогічного цінного досвіду за умов сьогодення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 + Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА375404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського