Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Курашова В.О.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Курашова В.О. Розвиток принципу самостійності в історії вітчизняної гімназичної освіти XIX - початку XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.О. Курашова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.Проаналізовано теорію та досвід реалізації принципу самостійності. Визначено витоки та науково обгрунтовано етапи розвитку принципу (1804 - 1827 рр. - етап теоретичного обгрунтування принципу самостійності у вітчизняних гімназіях, 1828 - 1849 рр. - етап офіційної відмови від принципу самостійності у вітчизняній гімназичній освіті, 1850 - 1870 рр. - етап застосування принципу самостійності в процесі самоосвіти гімназистів, 1871 р. - перша половина 1890-х рр. - етап обмеженого застосування принципу самостійності в навчально-виховному процесі гімназій і самоосвіті гімназистів, друга половина 1890-х рр. - 1917 р. - етап обгрунтування принципу самостійності як у навчальній, так і самоосвітній діяльності гімназистів). Охарактеризовано прогностичні тенденції розвитку досліджуваної проблеми та виведено можливості творчого використання педагогічного цінного досвіду за умов сьогодення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 + Ч424(4УКР)714.5 Шифр НБУВ: РА375404 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Курашова В.О. Розвиток принципу самостійності в історії вітчизняної гімназичної освіти XIX - початку XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.О. Курашова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.Проаналізовано теорію та досвід реалізації принципу самостійності. Визначено витоки та науково обгрунтовано етапи розвитку принципу (1804 - 1827 рр. - етап теоретичного обгрунтування принципу самостійності у вітчизняних гімназіях, 1828 - 1849 рр. - етап офіційної відмови від принципу самостійності у вітчизняній гімназичній освіті, 1850 - 1870 рр. - етап застосування принципу самостійності в процесі самоосвіти гімназистів, 1871 р. - перша половина 1890-х рр. - етап обмеженого застосування принципу самостійності в навчально-виховному процесі гімназій і самоосвіті гімназистів, друга половина 1890-х рр. - 1917 р. - етап обгрунтування принципу самостійності як у навчальній, так і самоосвітній діяльності гімназистів). Охарактеризовано прогностичні тенденції розвитку досліджуваної проблеми та виведено можливості творчого використання педагогічного цінного досвіду за умов сьогодення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 + Ч424(4УКР)714.5 Шифр НБУВ: РА375404 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
3. |
Курашова В.О. Розвиток принципу самостійності в історії вітчизняної гімназичної освіти XIX - початку XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.О. Курашова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.Проаналізовано теорію та досвід реалізації принципу самостійності. Визначено витоки та науково обгрунтовано етапи розвитку принципу (1804 - 1827 рр. - етап теоретичного обгрунтування принципу самостійності у вітчизняних гімназіях, 1828 - 1849 рр. - етап офіційної відмови від принципу самостійності у вітчизняній гімназичній освіті, 1850 - 1870 рр. - етап застосування принципу самостійності в процесі самоосвіти гімназистів, 1871 р. - перша половина 1890-х рр. - етап обмеженого застосування принципу самостійності в навчально-виховному процесі гімназій і самоосвіті гімназистів, друга половина 1890-х рр. - 1917 р. - етап обгрунтування принципу самостійності як у навчальній, так і самоосвітній діяльності гімназистів). Охарактеризовано прогностичні тенденції розвитку досліджуваної проблеми та виведено можливості творчого використання педагогічного цінного досвіду за умов сьогодення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 + Ч424(4УКР)714.5 Шифр НБУВ: РА375404 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|