1. |
Кузьмінський А.І. Теоретико-методологічні засади післядипломної педагогічної освіти в Україні: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / А.І. Кузьмінський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 34 с. — укp.Обгрунтовано теоретико-методологічні засади (сутність, структуру, функції, принципи, особливості та умови розвитку) післядипломної педагогічної освіти як підсистеми неперервної педагогічної освіти та післядипломної освіти педагогічних кадрів. Зокрема, уперше в широких хронологічних рамках на підставі системного концептуально-цілісного аналізу еволюції змісту, організаційних форм, наукових засад післядипломної педагогічної освіти розкрито її суть, закономірності функціонування, розвинуто концептуальні засади, які уможливлюють обгрунтування стратегії розвитку даної освіти, а також розроблено підходи й визначено його періодизацію. Виділено й актуалізовано принципи цієї освіти (органічної єдності й наступності базової та післядипломної педагогічної освіти; гуманізму; демократизму; іманентності розвитку; вільного розвитку педагога; свободи вибору тощо), основні умови й закономірності формування змісту (заміну універсальної парадигми множинністю освітніх парадигм, розвиток педагогічної науки, еволюція уявлень про педагога, урахування результатів моніторингових досліджень та вітчизняного й зарубіжного досвіду). Розвинуто положення щодо післядипломної педагогічної освіти як системи, формування особистості педагога та керування навчальним процесом у цій освітній галузі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.514(4УКР)78 Шифр НБУВ: РА325983
Рубрики:
Географічні рубрики:
|