Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кузьменко В.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Кузьменко В.В. 
Економічна безпека та сталий розвиток: взаємодія на регіональному рівні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.01 / В.В. Кузьменко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.

Визначено суть сталого розвитку та різних рівнів економічної безпеки країни. Визначено загрози національним і регіональним інтересам. Обгрунтовано доцільність їх диференціювання як факторів тиску й агресивних. Доведено впливовість окремих чинників економічної безпеки на кожен з її рівнів у контексті принципів сталого розвитку суспільства. Розвинуто систему показників, що характеризують рівень економічної безпеки. Введено до наукового обігу категорії "компоненти економічної безпеки" та "детермінанти економічної безпеки", які характеризують стан "факторів тиску" й "агресивних факторів", мають еталонні значення, середню норму та критичні межі, а також сприяють точному визначенню стану регіональної безпеки за всіма її компонентами за умов нестабільності. Розроблено механізм забезпечення економічної безпеки регіону, що є базою для сталого розвитку економіки країни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-995 +
Шифр НБУВ: РА351875

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кузьменко В.В. 
Принципи дидактики як об'єкт історико-філософської рефлексії: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.05 / В.В. Кузьменко ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2003. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано, що культурно-історична значущість принципів дидактики обумовлена тим, що вони виступають одночасно і пропедевтикою теорії пізнання, і умовою становлення цілісного образу людини. З'ясовано, що в історії філософії засади принципів дидактики виникли на перетині онтологічних, антропологічних та гносеологічних уявлень, які характерні для античності, середньовіччя, Нового часу та сучасності. Шляхом інтерпретації ейдетики Платона, ентелехії Арістотеля, антитези "сакральне-секулярне" Августина Блаженного, пансофізму Я.А. Коменського визначено, що трансформація принципів дидактики здійснюється динамічно через поступовість, послідовність, від простого до складного і статично - через доступність, наочність, цілісність. Уточнено, що причиною розподілу теорії пізнання та навчання у філософії XVII - XX ст. є бурхливий розвиток наукового знання, у зв'язку з цим, як необхідність для навчання, його логізація та формалізація, редукція до "sensus communis" або здорового глузду. На підставі історико-філософського аналізу творчості К.Д. Ушинського, С.Й. Гессена, В.А. Сухомлинського показано, що вітчизняна дидактика, з одного боку, виникає на перетині раціоналізму, позитивізму, а з іншого - хтонізму, кордоцентризму та визначена бінарним характером парадигми "Захід - Схід".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(0) +
Шифр НБУВ: РА327646

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кузьменко В.В. 
Теоретичні і методичні засади формування в учнів наукової картини світу в історії розвитку шкільної освіти (ХХ століття): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.В. Кузьменко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 45 с. — укp.

Досліджено історико-педагогічні проблеми формування в учнів наукової картини світу в розвитку шкільної освіти на українських землях у XX ст. Окреслено методологічні підходи і теоретико-методичні засади формування в учнів наукової картини світу як продукту теоретичної й практичної діяльності. Визначено компоненти й чинники, які впливали в XX ст. на досліджуваний процес. Охарактеризовано вплив змісту шкільної освіти, форм, методів та засобів навчання. Визначено позитивний та негативний вплив зовнішніх умов на формування в учнів наукової картини світу в навчально-виховному процесі ЗОШ України в різні історичні етапи. Сформульовано положення й висновки про генезу формування наукової картини світу таких інтеграторів знань як комплексна система навчання, міжпредметні зв'язки, метод проектів, дослідницька та експериментальна роботи, трудове, виробниче та профільне навчання й проілюстровано можливості їх застосування на практиці. Розроблено й видано програму спецкурсу й навчальні посібники для студентів й учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч33(4УКР)6 + Ю251 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА368202

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Кузьменко В.В. 
Філософсько-методологічний аналіз парадигм математичної онтології: автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.09 / В.В. Кузьменко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 36 с. — укp.

Досліджено зв'язок онтології та математики як загального та конкретного. Обгрунтовано концепцію математичної онтології, в основу якої покладено тезу про взаємний вплив філософії, математики та природничо-наукових досліджень. Розкрито характер чотирьох парадигм математичної онтології, в яких виявлено фактори, що обумовлюють ідеали та норми постановки математичних проблем та їх рішення. Встановлено, що основи трактування онтологічного статусу математичних сутностей виникають на перетині онто- та гносеологічних уявлень; залежать від виробленого змісту філософських категорій, характерного для античності та раціоналізму Нового часу, природничо-наукових ідей, а також причин внутрішнього розвитку математичних теорій, що розкриваються у методологічних установках XIX та XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:В1 в11 + В1 в55
Шифр НБУВ: РА371101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського