1. |
Кузнєцова С. В. Методика формування пізнавальної самостійності студентів агротехнічного коледжу у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Кузнєцова ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.Обгрунтовано процес формування пізнавальної самостійності студентів агротехнічного коледжу засобами загальнотехнічних дисциплін. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження з проблеми та сучасний стан методики навчання загальнотехнічних дисциплін у ВНЗ, з'ясовано педагогічні фактори й умови формування пізнавальної самостійності студентів. Обгрунтовано принципи, організаційно-педагогічні умови та розроблено основи методики формування пізнавальної самостійності студентів агротехнічного коледжу. Це передбачає застосування системи самостійних індивідуальних навчальних завдань і створення проблемно-пошукових ситуацій для моделювання елементів майбутньої професійної діяльності, які забезпечують розвиток творчого технічного мислення студентів у процесі навчально-пізнавальної діяльності в системі організаційних форм навчання з використанням проблемних, ігрових, евристично-діалогових способів навчальної роботи. Уточнено комплекс критеріїв (змістово-результативний, операційний, мотиваційно-динамічний) і розроблено рівні сформованості навчально-пізнавальної діяльності студентів під час вивчення загальнотехнічних дисциплін (репродуктивний, перехідний, творчий). Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: П(4УКР) р2 Шифр НБУВ: РА378187 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|