Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кравченко Ю.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Кравченко Ю.М. 
Відродження патристичної традиції в українській духовно-академічній філософії: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.05 / Ю.М. Кравченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Визначено місце, роль і значення філософії патристики у розвитку української духовно-академічної філософії XIX ст. Розкрито сутність понять "патристична традиція" та "українська духовно-академічна філософія". Встановлено що творчість філософів-академістів пов'язує з філософією Отців Церкви ідейна спільність, а зверненість до патристичної спадщини обумовлює історико-соціальний контекст. Виявлено, що філософи-академісти розглядали такі питання, як шлях Богопізнання, проблеми особистості та свободи волі, апелюючи до творчості ранньохристиянських авторитетів. З'ясовано, що особливістю прочитання патристичної спадщини філософами-академістами є глибоке зацікавлення апологетичним періодом, в якому вони знаходили аргументи на захист православної віри від нападів сучасних їм філософських учень атеїстичного спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5 + Э372.24-677.4 +
Шифр НБУВ: РА357087

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Кравченко Ю.М. 
Підготовка майбутніх учителів до професійного розв'язування педагогічних задач: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Кравченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні, історико-педагогічні та науково-методичні засади розв'язування педагогічних задач, проаналізовано сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів до їх професійного розв'язування. Визначено критерії формування умінь розв'язувати педагогічні задачі та їх показники. Розроблено методику вдосконалення процесу навчання студентів шляхом формування в них зазначених умінь, яка складається з етапів - інформування, формування, а також творчої самореалізації у самостійній діяльності. Розроблено діагностичний апарат і рівні сформованості умінь розв'язувати педагогічні задачі. Визначено умови спілкування для профілактики складних педагогічних ситуацій. На підставі узагальнення експериментальних досліджень доведено потребу впровадження до професійної підготовки майбутніх вчителів комплексної моделі формування вмінь професійно розв'язувати педагогічні задачі. Створено програму спецкурсу "Педагогічні задачі та методика їх розв'язування".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА346054

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського