Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (91)Книжкові видання та компакт-диски (52)
Пошуковий запит: (<.>A=Конох$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Конох М.С. 
Проблеми освіти в контексті соціально-філософського аналізу: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / М.С. Конох ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 40 с. — укp.

Розроблено концептуально-методологічний апарат сучасної соціальної філософії стосовно аналізу проблем освіти, що входять у коло питань філософії освіти. Обгрунтовано, що вирішення даних проблем може бути найбільш ефективним у разі комплексного підходу до них. Показано, що комплексність підходу полягає в плідному співробітництві соціальної філософії та філософії освіти та права. Зазначено, що даний підхід має велике практичне значення, тому що пов'язаний із конституюванням даних дисциплін як загальнообов'язкових для вищої школи України та можливістю використання їх для налагодження зв'язків між наукою, навчально-педагогічним процесом і практикою, зокрема промисловою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ю6*312.1 + Ю703.2 + Ч30в2:Ю6 +
Шифр НБУВ: РА325096

Рубрики:

      
2.

Конох 
Профілактика травматизму у молодших школярів засобами фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Анатолій Петрович Конох ; Національний ун-т фізичного виховання і спорту України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354
Шифр НБУВ: РА310785

Рубрики:

      
3.

Конох А.П. 
Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців із спортивно-оздоровчого туризму у вищих навчальних закладах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / А.П. Конох ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2007. — 42 с. — укp.

Розроблено концепцію професійної підготовки студентів факультету фізичного виховання університету за спеціальністю "спортивно-оздоровчий туризм", яка передбачає за умов інтеграції України до єдиного європейського простору впровадження європейських норм і стандартів в освіті даних студентів, висвітлення культурних і науково-технічних здобутків у європейському товаристві. Професійна підготовка здійснюється за базі інтегративно-синергетичного підходу, визначає розвиток у студентів емоційно-почуттєвої сфери, національної свідомості, розуміння потреб особистості, співтовариства держави та світової цивілізації, здатність доброзичливо сприймати інші культури, системно та позитивно мислити, творчо та відповідально діяти. Характерними рисами спортивно-оздоровчої туристської освіти є: врахування інтересів і потреб суспільства у процесі високоякісної підготовки фахівців, спрямовані на формування здоров'я молодого покоління; орієнтація освітніх програм на глибоку, різнобічну підготовку; гуманітарно-спрямований особистісно орієнтований освітній процес; відкритість освіти. Розроблено теоретико-методичні засади. Здійснено комплексний аналіз змісту професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України. Теоретично обгрунтовано модель професійної підготовки майбутніх фахівців спортивно-оздоровчого туризму у Запорізькому національному університеті на факультеті фізичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р31(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА353635

Географічні рубрики:

      
4.

Конох І. С. 
Моделі та методи ефективного керування безперервними процесами обробки сировини на базі мультиагентних систем / І. С. Конох. — Б.м., 2021 — укp.

Робота присвячена розв'язання актуальної науково-прикладної проблеми створення теоретичних основ ефективного автоматизованого інтелектуального керування безперервними технологічними процесами на основі показників ефективності для забезпечення відповідності результатів продукційної діяльності кон'юнктурним умовам. Об'єкт дослідження - процеси автоматизованого керування технологічними установками безперервної дії із забезпеченням максимальної ефективності. Здійснено перехід до кібернетичних моделей операцій для безперервних технологічних процесів з канальним перетворенням сировини, синтезовано і верифіковано критерії оптимізації режимів, що базуються на показниках ефективності. Розроблено загальні моделі продуктових систем, що мають в своєму складі модулі обчислення тривалості операції, витрат ресурсу, енергії, супутніх витрат для транспортної та обробляючої частин, вартості готового продукту на основі кількісних та якісних показників, а також ступені їх відповідності технологічним та організаційним обмеженням. На основі синтезованих моделей можливо порівняти доступні технологічні режими з точки зору ефективності, здійснити пошук глобального оптимуму їх функціонування, сформувати керуючи впливи. Доведено, що використання синтезованого критерію ефективності вимагає розробки нових методів пошуку екстремуму як для одностадійного процесу, так і для багатостадійних. В роботі представлено спеціалізовані пошукові методи, що базуються на обчислювальних моделях процесів і дозволяють виконати оптимізацію з використанням показника ефективності. Для реалізації методів оптимального керування за показниками ефективності розроблено спеціалізовані моделі мультиагентних систем, які дозволяє автоматично ідентифікувати стан динамічного процесу та виконувати предикторне оптимальне керування суттєво нелінійними, нестаціонарними об'єктами. Також доведено, що отримані мультиагентні структури забезпечують автоматичний контроль валідності функціонування класичних систем керування дискретними і безперервними процесами, що збільшує надійність їх роботи та знижує витрати на реалізацію такого контролю.^UThe work is devoted to solving the current scientific and applied problem of creating the theoretical foundations of effective continuous technological processes automated intelligent control. The solution is based on efficiency indicators for ensure compliance of production results with market conditions. The object of research - the processes of automated control of technological installations of continuous operation with maximum efficiency. The work is based on the proven statement that the efficiency of the operation, as the degree of compliance of its results with the goals of the enterprise owners, is determined through the cost estimates of energy, resource, time and the cost estimate of the finished product, taking into account technological constraints. The transition to cybernetic models of operations for continuous technological processes with channel transformation of raw materials has been carried out. The criteria for optimization of modes based on efficiency indicators have been synthesized and verified. General models of product systems have been developed, which include modules for calculating the duration of the operation, resource consumption, energy, associated costs for the transport and processing parts. The cost of the finished product is also calculated on the basis of quantitative and qualitative indicators, as well as the degree of their compliance with technological and organizational restrictions. Basing on the synthesized models, it is possible to compare the available technological modes from the efficiency view point, to search for the global optimum of their functioning, and to form controlling influences. It is proved that the use of the synthesized efficiency criterion requires the development of new methods for searching for an extremum both for a one-stage process and for multi-stage ones. The paper presents specialized search methods based on computational models of processes and allows us to perform optimization using an efficiency indicator. In order to implement the methods of optimal control in terms of efficiency indicators, specialized models of multi-agent systems have been developed. This allows to automatically identify the state of a dynamic process and perform predictive optimal control of essentially nonlinear, non-stationary objects. Using the efficiency criterion, it has been proved that the synthesis of a multi-agent control system is more expedient than using artificial neural networks of known architectures for similar purposes. It has also been proven that the obtained multi-agent structures provide automatic control of the validity of the classical control systems functioning for discrete and continuous processes, increase the reliability of their operation and reduce the cost of implementing such control.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Богдановський І. В. 
Підготовка бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку: автореферат дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 / І. В. Богдановський. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація присвячена проблемі підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що:– уперше розроблено й обґрунтовано організаційно-педагогічні умови підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку (сприяння формуванню у бакалаврів фізичної культури і спорту мотивації до тренерської діяльності з навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку; актуалізація міждисциплінарної інтеграції та її науково-методичний супровід у процесі підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності з навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку; забезпечення практико-орієнтованої підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності з навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку шляхом співпраці різних груп стейкхолдерів), розроблено структурно-педагогічну модель підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності з навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку, яка складається з блоків: цільовий (соціальне замовлення, мета), методологічний (методологічні підходи та принципи), змістовий (види діяльності, їхній зміст, форми та методи організації діяльності, педагогічні умови), результативний (компоненти, критерії та рівні готовності бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності, результат). – удосконалено навчально-методичне забезпечення професійної підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку у професійній діяльності; уточнено сутність поняття «фізична культура і спорт»; структурні компоненти готовності бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку у професійній діяльності; критерії, показники й рівні їх сформованості; – подальшого розвитку набули зміст, форми та методи підготовки педагогів-тренерів до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку.Практичне значення результатів дослідження визначається тим, що розроблено і впроваджено в навчальні плани підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» освітньої програми «фізичне виховання» методичних матеріалів для вдосконалення процесу підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку під час викладання нормативних дисципліни: «Теорія і методика фізичного виховання і спорту», «Вступ до спеціальності», «Біомеханіка», «Спортивні ігри з методиками викладання», «Баскетбол з методикою викладання», «Волейбол з методикою викладання», «Гандбол з методикою викладання», «Футбол з методикою викладання», «Навчальна практика», «Виробнича практика»; дисциплін вибору навчального закладу: «Організація масової фізичної культури і спорту», «Спортивно-педагогічне вдосконалення», «Психолого-педагогічні основи фізичного виховання», «Методика фізичного різних груп населення», «Виробнича практика (за фахом)», спецкурс «Теорія і методика навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку»; розроблено методичні рекомендації для педагогів-тренерів зі спортивних ігор, які можна використати в процесі спортивної підготовки дітей дошкільного віку та під час підвищення кваліфікації тренерів спортивних ігор.^UThe dissertation is devoted to the problem of training bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with children of preschool age.The scientific novelty of the study is that for the first time:- the author's definition of the basic concepts was formulated: «sports games», «pedagogue-coach», «training of bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with children of preschool age»; the author's model was developed, substantiated and experimentally verified training of bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with children of preschool age in professional activities, the content of which integrates the training of a bachelor of physical culture and sports and a teacher-coach of sports games ready for coaching activities with children of preschool age by specialty 017 « Physical culture and sport» of the educational program «physical education»; strengthening the focus of professional training of bachelors of physical culture and sports on mastering the technologies of using sports games with children of preschool age in the system of higher pedagogical education by optimizing interrelated disciplines of the curriculum; increasing the motivation of bachelors of physical culture and sports to master sports games based on the use of non-traditional methods and forms of organization of educational activities; creation of an organizational and educational environment aimed at the formation of each of the components of the readiness of bachelors of physical education and sports for coaching activities in game sports with children of preschool age in professional activities; orientation of the content of the practical work of bachelors of physical culture and sports to coaching activities in game sports with children of preschool age and the acquisition of relevant professional work experience;– the essence of the concept of «physical culture and sport» has been clarified; structural components of the readiness of bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with preschool children in professional activities; criteria, indicators and levels of their formation;– educational and methodological provision of professional training of bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with preschool children in professional activities has been improved and specified;- the content, forms and methods of forming the readiness of future physical culture teachers for coaching activities in game sports with children of preschool age in game sports, which involved the introduction of training technologies, acquired further development.The practical significance of the research results is determined by the fact that methodological materials for improving the process of training bachelors of physical culture and sports for coaching activities in games sports with preschool children during the teaching of educational disciplines of the normative part of the cycle of professional and practical training («Introduction to the specialty», «Pedagogical mastery», «Sports games and their teaching methods», «General theory of training athletes»), the variable part of the cycle disciplines of self-choice of the educational institution («Practice in sports games», «Sports and pedagogical improvement in the chosen sport») and practices («Industrial practice», «Pedagogical practice»). The special course «Theory and methods of teaching sports games for preschool children» was developed for teachers-teachers-coaches of sports games, the author's integrated special course «Sports-pedagogical improvement of the teacher-coach of sports games» for students studying in the specialty 017 Physical culture and sports educational program «physical education»; methodical recommendations for sports game teachers-coaches were developed; an author's training program on sports games for children's and youth sports schools was developed and introduced into the educational and training process, which can be used in the process of sports training of preschool children and during the training of physical education teachers and teacher-coaches.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Воронцов А. І. 
Удосконалення фізичної та техніко-тактичної підготовленості дівчат 14-15 років, які займаються боксом на етапі попередньої базової підготовки: автореферат дис. ... д.філософ : 017 / А. І. Воронцов. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено програму вдосконалення фізичної, функціональної та техніко-тактичної підготовленості дівчат 14-15 років у процесі занять боксом на етапі попередньої базової підготовки.Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше:• вивчено сучасні підходи щодо побудови тренувального процесу юних боксерок 14-15 років на етапі попередньої базової підготовки з урахуванням вимог сучасного рівня розвитку жіночого боксу;• розроблено експериментальну програму тренувальних занять юних боксерок 14-15 років у підготовчому періоді річного макроциклу, яка враховує сучасні вимоги щодо підготовки спортивного резерву у жіночому боксі, вікові та психофізіологічні особливості розвиваючого жіночого організму, а її реалізація сприяє суттєвому покращенню техніко-тактичної, фізичної та функціональної підготовленості дівчат цього віку;• запропоновано авторський алгоритм удосконалення техніко- тактичної підготовленості боксерок 14-15 років з урахуванням особливостей їх психологічного стану та основних психофізіологічних особливостей (тип темпераменту, сила нервової системи, психологічний тип, індивідуальний профіль асиметрії тощо);• розроблено авторський модуль оцінки техніко-тактичної підготовленості дівчат-боксерок на етапі попередньої базової підготовки;• запропоновано модельні характеристики психофізичного стану дівчат-боксерок 14-15 років на етапі попередньої базової підготовки для підвищення якості існуючої системи спортивної орієнтації та спортивного відбору у жіночому боксі;• доповнено та розширено дані щодо побудови тренувального процесу боксерок 14-15 років з урахуванням психофізіологічнихособливостей їхнього організму;• набули подальшого розвитку напрями вдосконалення техніко- тактичної, фізичної та функціональної підготовленості боксерок 14-15 років згідно з основними положеннями сучасної теорії періодизації підготовки спортсменок у цьому виді спорту;• підтверджено дані щодо суттєвої залежності рівня техніко- тактичної підготовленості від показників загальної та спеціальної фізичної й функціональної підготовленості організму.Результати дисертаційного дослідження впроваджені в роботу кафедр теорії та методики фізичної культури і спорту, фізичної культури і спорту Запорізького національного університету Міністерства освіти і науки України, зокрема, в процес викладання дисциплін «Теорія і методика спортивного тренування», «Олімпійський та професійний спорт», «Функціональна діагностика», «Спортивно-педагогічне вдосконалення (бокс)», у навчальний процес відділення боксу дитячо-юнацької спортивноїшколи № 1 м. Мелітополь Запорізької області, ГО Закарпатської обласної федерації боксу та Запорізького обласного осередку Федерації боксу України, що підтверджують відповідні акти впровадження. Результати проведеного комплексного дослідження можуть бути використані в подальших наукових розробках для організації навчально-тренувального процесу ДЮСШ з боксу.Ключові слова: бокс, дівчата 14-15 років, загальна фізична підготовленість, спеціальна фізична підготовленість, функціональнапідготовленість, техніко-тактична підготовленість, навчально-тренувальний процес, етап попередньої базової підготовки.^UThe dissertation substantiates, developed and experimentally tested the program of improving the physical, functional and technical-tactical readiness of girls aged 12-15 in the process of boxing at the stage of preliminary basic training.The scientific novelty of the obtained results is that for the first time:• studied modern approaches to building the training process of youngboxers 14-15 years at the stage of preliminary basic training, taking into account14the requirements of the current level of development of women's boxing;• developed an experimental training program for young boxers 14-15 yearsin the preparatory period of the annual macrocycle, which takes into accountmodern requirements for the preparation of sports reserve in women's boxing, ageand psychophysiological characteristics of the developing female body, and itsimplementation significantly improves technical and tactical, physical andfunctional fitness of girls of this age;• the author's algorithm for improving the technical and tactical training ofboxers 14-15 years old, taking into account the peculiarities of their psychologicalstate and basic psychophysiological features (temperament type, nervous systemstrength, psychological type, individual asymmetry profile, etc.);• the author's module for assessing the technical and tactical readiness ofboxer girls at the stage of preliminary basic training was developed;• model characteristics of the psychophysical condition of girls-boxers aged14-15 at the stage of preliminary basic training to improve the quality of theexisting system of sports orientation and sports selection in women's boxing;• supplemented and expanded data on the construction of the trainingprocess of boxers 14-15 years old, taking into account the psycho-physiologicalcharacteristics of their body;• the directions of improvement of technical-tactical, physical and functionalreadiness of boxers of 14-15 years according to the basic provisions of the moderntheory of the periodic theory of periodization of preparation of sportswomen in thiskind of sports received further development;• confirmed the data on the significant dependence of the level of technicaland tactical fitness on the indicators of general and special physical and functionalfitness of the organism.The results of the dissertation research are implemented in the departmentsof theory and methods of physical culture and sports, physical culture and sports ofZaporizhzhia National University of the Ministry of Education and Science ofUkraine, in particular, in the teaching of disciplines "Theory and methods of sports15training", "Olympic and professional sports", "Functional diagnostics","Sports andpedagogical improvement (boxing)", in the educational process of the boxingdepartment of children's and youth sports school № 1 Melitopol Zaporizhzhiaregion and NGO Transcarpathian Regional Boxing Federation, confirming therelevant acts of implementation, confirming the relevant acts of implementationThe results of a comprehensive study can be used in further research to organizethe training process of CYSS in boxing.Key words: boxing, girls 14-15 years old, general physical fitness, specialphysical fitness, functional fitness, technical and tactical fitness, educational andtraining process, stage of preliminary basic training.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського