Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кондратенко В.О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Кондратенко В.О. 
Аксіоматичні моделі і методи проектування лінгвістичних трансляторів: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.03 / В.О. Кондратенко ; НАН України. Ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Досліджено актуальні питання розробки аксіоматичних моделей і методів проектування лінгвістичних трансляторів у системах логічного програмування. Зокрема, запропоновано методи перетворення правил довільних граматик на адекватні формули логічних обчислень, що дозволяє реалізувати фази компіляції відповідних умов за допомогою методу резолюцій. Сформульовано та доведено достатні умови завершеності фаз синтаксичного аналізу та переведення. Досліджено узагальнені моделі методу резолюцій і алгоритму уніфікації в рамках математик, відмінних від категорії множин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.5-018
Шифр НБУВ: РА314190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Кондратенко В.О. 
Формування системи словотворення як засіб розвитку мовлення слабочуючих учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.О. Кондратенко ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 1999. — 23 с. — укp.

Дослідження, проведені у спецшколах України, засвідчили бідність активного словника слабочуючих учнів на дієслівно-префіксальні слова. Доведено принципову можливість впливу методично правильно підготовлених словотворчих вправ на збагачення словника слабочуючих учнів лексичними одиницями із похідною основою. При розробці методичних позицій було використано відомі у вітчизняній методиці викладання рідної мови висновки про реальні можливості мовленнєвого розвитку слабочуючих учнів у процесі утворення структурно-семантичного підходу до вивчення складу слова і словотворення, які досі не були реалізовані в спецпрактиці вивчення рідної мови в школі для слабочуючих дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-917.1
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського