Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (27)Книжкові видання та компакт-диски (31)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ковалевич$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Ковалевич В.В. 
Механізми соціокультурної детермінації пізнавального процесу в астрономії: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.09 / В.В. Ковалевич ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Виявлено особливості соціокультурної детермінації пізнавального процесу в астрономії на різних історичних етапах її розвитку (у стародавній період, часи середньовіччя, добу Відродження та за Нового часу). Проаналізовано взаємозв'язок астрономії та астрології на різних еволюційних етапах даних наукових дисциплін. Визначено специфіку соціокультурної детермінації пізнавального процесу в астрономії в еволюційні періоди її розвитку, зокрема: до, після та у період коперніканської революції та епоху революційних перетворень XX ст. Охарактеризовано місце і роль зовнішніх чинників, що зумовили революційні зміни в астрономії XX ст. Досліджено виміри соціокультурної детермінації пізнавального процесу на теоретичному й емпіричному рівні організації знання в астрономії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:В6 + В6 в2:Ю,022 +
Шифр НБУВ: РА336533

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
2.

Ковалевич 
Підвищення ефективності вибухового руйнування негабаритних блоків у кар'єрах: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.09 / Сергій Васильович Ковалевич ; Державний комітет України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, Національний НДІ промислової безпеки та охорони праці. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И133-31
Шифр НБУВ: РА358303

Рубрики:

      
3.

Ковалевич В.М. 
Розвиток механізмів управління економічною стійкістю функціонування морських портів регіону: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / В.М. Ковалевич ; Нац. акад. природоохорон. та курорт. буд-ва. — Сімф., 2005. — 20 с. — укp.

На основі комплексного підходу обгрунтовано й апробовано наукову концепцію розвитку механізмів управління економічною та фінансовою стійкістю функціонування морських портів і встановлено їх економічну роль у регіоні. Розроблено методичні положення розрахунку впливу морських портів на економіку регіону. Економічна роль морських портів зростатиме у взаємозв'язку з інтеграцією України в європейську та світову спільноту. Показано, що економічна стійкість відображає раціональне використання чинників виробництва - праці, капіталу, землі й акваторії моря, на яких розташовано морський порт, що забезпечують зростання економічної ефективності, а фінансова стійкість - досягнення ліквідності, платоспроможності, ділової активності, що сприяють його високій фінансовій результативності. Розвинуто принципи економічної стійкості морських портів залежно від зміни ринкової кон'юнктури. Рівень стійкості визначається відношенням критичного об'єму реалізації до максимального об'єму реалізації робіт і послуг. Обгрунтовано конкурентну стратегію розвитку порту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)374.610.3-21 +
Шифр НБУВ: РА340107

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ковалевич Д.А. 
Формування і виконання місцевих бюджетів в регіонах з обмеженими фінансовими ресурсами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Д.А. Ковалевич ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Т., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено теоретичні та методологічні засади формування та реалізації місцевих бюджетів у регіонах з обмеженими фінансовими ресурсами. Обгрунтовано суть фінансових ресурсів та причини їх обмеженості. Розкрито роль даних бюджетів у забезпеченні соціально-економічного розвитку регіонів. Проаналізовано доходи та видатки місцевих бюджетів, а також визначено принципи їх формування та розкрито форми та методи формування прибуткової частини. Наведено критерії обгрунтування видатків. Висвітлено міжбюджетні відносини у системі регулювання місцевих бюджетів. Показано розвиток фінансової ініціативи місцевих органів влади у процесі формування та виконання місцевих бюджетів. Обгрунтовано значення казначейського обслуговування місцевих бюджетів. Розроблено економіко-математичну модель залежності доходів і видатків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.340.6 +
Шифр НБУВ: РА331633

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ковалевич Л. А. 
Обґрунтування параметрів роботи технологічного транспорту в умовах щебеневих кар’єрів: автореферат дис. ... к. т. н. : 05.15.03 / Л. А. Ковалевич. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної науково-практичної задачі з удосконалення наявної технології та організації роботи кар’єрного транспорту за рахунок оптимізації ухилу транспортних шляхів.У роботі визначено динаміку споживання паливно-мастильних матеріалів самоскидами на ТОВ «Омелянівський кар’єр» залежно від пори року, ухилу капітальних траншей та довжини трас. Встановлено залежність відмови шин від співвідношення відстані транспортування і середньозваженого ухилу траси, що дозволяє прогнозувати ймовірність відмов. Отримано залежність ймовірності відмови самоскида від відношення відстані транспортування до середнього ухилу дороги.Також встановлено, що для ТОВ «Омелянівський кар’єр» залежність продуктивності автосамоскида БелАЗ 548 від відстані транспортування має лінійний характер. Залежність параметра відмови λ (t) самоскидів БелАЗ-548 від терміну служби t описується логарифмічною функцією. У дисертаційній роботі вперше отримано залежність впливу повздовжнього ухилу траси на швидкість руху БелАЗ 548 в умовах ТОВ «Омелянівський кар’єр». Встановлено, що швидкості руху навантажених автосамоскидів БелАЗ-548 під час роботи на щебеневій автодорозі з ухилом 80 ‰ становлять 14,5 км/год, з підвищенням ухилу до 100 ‰ швидкості руху знижуються на 12–17 %.Доведено, що під час застосування автосамоскидів БелАЗ-548 у кар'єрі глибиною 100 м за рахунок збільшення ухилу спірального з'їзду від 6 до 12 % кут погашення борту ТОВ «Омелянівський кар’єр» підвищується з 43°06' до 46°27', водночас спрощується схема транспортних комунікацій та зменшуються втрати корисної копалини на 356774 м3.Ключові слова: щебеневий кар’єр, технологічний транспорт, ухил капітальної траншеї, експлуатаційні втрати сировини, витрати палива, продуктивність технологічного автотранспорту.^UThe dissertation is dedicated to the solution of the actual scientific and practical problem of improving the existing technology and organizing the work of quarry transport due to the optimization of the slope of transport routes.The work determines the dynamics of fuel and lubricant consumption by dump trucks at LLC "Omelyanivskyi Karier", depending on the season, the slope of the capital trenches, and the length of the tracks. The dependence of tire failure on the ratio of the transportation distance and the weighted average slope of the route was established, which allows predicting the probability of failure. The dependence of the probability of tipper failure on the ratio of the transportation distance to the average slope of the road was obtained.It has also been established that the dependence of BelAZ 548 dump truck productivity on transportation distance is linear for Omelyanivsky Karier LLC. The dependence of the failure parameter λ (t) of BelAZ-548 dump trucks on the service life t is described by a logarithmic function.In the dissertation, for the first time, the dependence of the influence of the longitudinal slope of the track on the speed of movement of BelAZ 548 in the conditions of LLC "Omelyanivskyi Karier" was obtained. It was established that the speeds of loaded BelAZ-548 dump trucks when working on a gravel road with a slope of 80 ‰ are 14,5 km/h, with an increase in the slope to 100 ‰ the speed of movement decreases by 12–17 %.It has been proven that when BelAZ-548 dump trucks are used in a 100-m-deep pit due to an increase in the slope of the spiral ramp from 6 to 12%, the offset angle of the LLC "Omelyanivskyi Karier" board increases from 43°06' to 46°27' , at the same time, the scheme of transport communications is simplified and mineral losses are reduced by 356,774 m3.Keywords: crushed stone quarry, technological transport, slope of the capital trench, operational losses of raw materials, fuel consumption, productivity of technological vehicles.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського