1. |
Киричук А.С. Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.С. Киричук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.Проведено психолого-педагогічний і методичний аналіз предмета дослідження, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні умови ефективного застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства IX класу, розроблено її нормативні документи й алгоритм упровадження у навчальний процес. Доведено, що застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства стимулює навчальну мотивацію учнів, формує у них навички самостійного визначення власної навчальної стратегії й її реалізації, розвиває процеси самоорганізації та самооцінювання у дев'ятикласників, адаптує їх до навчання у ВНЗ за кредитно-модульною технологією. Підсумки дослідження дозволяють констатувати факт росту показників навчальних результатів і навчальної мотивації учнів, що забезпечує якість навчальних досягнень учнів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Х.р(4УКР)2-3 + Шифр НБУВ: РА367752
Рубрики:
Географічні рубрики:
|