1. |
Кирилюк М. В. Педагогічні умови розвитку самоосвітньої компетентності вчителів фізико-математичних дисциплін у системі післядипломної освіти / М. В. Кирилюк. — Б.м., 2021 — укp.З'ясовано сутність поняття «самоосвітня компетентність учителя» та її структуру в єдності мотиваційно-цільового, когнітивного, організаційного та контрольно-рефлексійного компонентів. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку самоосвітньої компетентності вчителів фізико-математичних дисциплін у системі післядипломній освіті та модель їх реалізації.^UThesis clarifies the essence of the concept «self-educational competence of a teacher» and its structure in the unity of motivational-target, cognitive, organizational, control-and-reflection components. The pedagogical conditions of development of self-educational competence of teachers of physical and mathematical disciplines in the system of in-service education and the model of their implementation are developed, scientifically substantiated and experimentally checked. Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ
|