Калашніков В.М. Економіко-організаційні особливості розвитку роздрібної торгівлі хлібом та хлібопродуктами: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.М. Калашніков ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 18 с. — укp.
Обгрунтовано теоретико-методичні засади розвитку роздрібної торгівлі хлібом і хлібобулочними виробами. Розкрито суть і виокремлено особливості продовольчого ринку. Уточнено економічну суть ринку хліба та хлібобулочних виробів та визначено його специфіку. Систематизовано та надано змістову характеристику сучасних форм і видів роздрібної торгівлі хлібом і хлібобулочними виробами. Виявлено основні тенденції та проблеми розвитку хлібопекарської галузі. Виокремлено особливості попиту на хліб і хлібобулочні вироби у різних сегментах товарного ринку. Ідентифіковано фактори, що здійснюють найбільш вагомий вплив на реалізацію хлібної прдукції. Запропоновано структурно-логічну схему процесу розробки стратегії місцерозташування підприємств роздрібної торгівлі хлібопродуктами. Обгрунтовано теоретичні та практичні рекомендації щодо розробки ефективної цінової політики даних підприємств за умов конкурентного середовища.