Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Зубченко О.С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Зубченко О.С. 
Електоральна культура як об'єкт соціологічного дослідження: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.С. Зубченко ; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр.". — Запоріжжя, 2007. — 20 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз електоральної культури сучасного українського суспільства, розглянуто особливості її функціонування на регіональному рівні. Побудовано структурно-функціональну модель електоральної культури. Визначено її сутність як соціального феномену, заснованого на подвійній ідентифікації громадян щодо інституту політичних виборів: "громадянин-виборець" та "громадянин-прихильник певної політичної сили". Розкрито сутність, особливості та характер електоральної культури Південної України, виділено етапи її формування. Охарактеризовано соціальні механізми функціонування електоральної культури - кратологічний, ідентифікаційний та преференційний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6 + С5*666*332.6
Шифр НБУВ: РА353735

Рубрики:

      
2.

Зубченко О.С. 
Інформаційно-комунікаційні технології у шкільній освіті Великобританії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О.С. Зубченко ; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблеми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в шкільну освіту Великобританії. Проаналізовано особливості становлення феномену ІКТ в освіті. Розкрито сучасну освітню стратегію Великобританії в галузі ІКТ. Визначено ключові тенденції розвитку ІКТ в освіті країн ЄС. Висвітлено динаміку розбудови моделі ІКТ-освіти на прикладі ключових тенденцій, які прослідковуються у функціонуванні британської школи на чотирьох рівнях: законодавчому, матеріально-технічному, змістовому, підготовки спеціалістів. Виявлено ієрархічну структуру впровадження даної моделі в систему освіти Великобританії. Запропоновано визначення таких понять, як ІКТ в освіті, автономне та мережеве застосування ІКТ в освіті. Класифіковано практичне застосування ІКТ в навчальному процесі, показано інноваційність їх використання в школах Великобританії. Наведено рекомендації щодо впровадження британського досвіду в систему освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ч421.253
Шифр НБУВ: РА372484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського