Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Заярний О. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Заярний О. А. 
Відповідальність в організаційно-господарських відносинах: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / О. А. Заярний ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 18 с. — укp.

Розглянуто проблеми відповідальності в організаційно-господарських відносинах. На підставі положень чинного законодавства сформульовано підстави господарсько-правової відповідальності, наведено їх класифікацію. З нових правових позицій досліджено особливості конкретних форм такої відповідальності, запропоновано спеціальні критерії визначення та підрахунку господарських санкцій за порушення організаційно-господарських зобов'язань, розкрито механізм відповідальності органів державної влади, що наділені господарською компетенцією. Наведено пропозиції щодо вдосконалення законодавства в частині регулювання відповідальності в організаційно-господарських відносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)920.72
Шифр НБУВ: РА383903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Плескач М. В. 
Адміністративно-правове забезпечення кібербезпеки людини. / М. В. Плескач. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота є комплексним науковим дослідженням механізму адміністративно-правового забезпечення кібернетичної безпеки людини, у якому на підставі сукупності філософських, загальнонаукових і спеціальних методів наукового пізнання, правової доктрини та правозастосовної діяльності проаналізовано сутність поняття та окреслено основні елементи механізму адміністративно-правового забезпечення кібернетичної безпеки людини.У дисертації кібернетична безпека людини розглядається як об'єкт адміністративно-правового забезпечення, зокрема висвітлюються її поняття, структура та соціально-юридичне значення. Авторкою обґрунтовано необхідність зміщення акцентів у національних безпекових стратегіях, зокрема у Стратегії кібернетичної безпеки України, від інтересів держави до інтересів і прав окремих людей, адже кібернетична безпека залишається однією із першочергових потреб сучасної людини. Також авторка наводить аргументи щодо необхідності вирішення проблеми співвідношення життєво важливих інтересів суб'єктів різних рівнів – людини, суспільства та держави у кібернетичному просторі; конкретизації в основних інституційних нормативно-правових актах інтересів людини під час використання кібернетичного простору, для належного розмежування їх з інтересами інших суб'єктів, зокрема держави; розширення переліку суб'єктів, відповідальних за забезпечення кібернетичної безпеки через делегування відповідних повноважень недержавним суб'єктам; створення умов для саморегулювання цієї сфери. Доведено, що структура кібернетичної безпеки людини може бути виражена через сукупність публічних суб'єктивних прав, належні охорона та захист яких мають бути важливим напрямом діяльності суб'єктів публічної адміністрації, відповідальних за забезпечення кібернетичної безпеки людини.^UThe dissertation deals with the problem of studying the administrative and legal support of a person's cybersecurity mechanism, in which the nature of concept is analysed and the main elements of mechanism of administrative and legal support of person's cybersecurity are outlined on the basis of a set of philosophical, general and special methods of scientific knowledge, legal doctrine and law enforcement practice.In this dissertation, person's cyber security is considered as an object of administrative and legal support, particularly, its concepts, structure and socio-legal significance are highlighted. The author substantiates the need to shift the emphasis in national security strategies, particularly, in the Cyber Security Strategy of Ukraine, from the interests of the state to the interests and rights of persons, because cybersecurity remains one of the primary needs of modern human.The author also gives arguments to solve the problem of vital interests ratio of subjects of different levels – person, society and the state in cyberspace; for concretization of person's interests in the main institutional normative legal acts during the use of cyberspace; for proper separation of person's interests from the interests of other subjects, the state, particularly; expanding the list of responsible for cybersecurity subjects through the delegation of relevant proxies to non-state subjects; creating conditions for self-regulation of this area. It is proved that the structure of person's cyber security can be expressed through a set of public rights, the proper protection and defence of which should be an important area of activity of public administration subjects, responsible for person's cybersecurity.The author analyses and improves doctrinal approaches to determining the list of subjects, responsible for person's cybersecurity, therefore, it is proposed to expand the national cybersecurity system in practice through the involvement of the public and individuals, experts in cyber security (including white and grey hackers). The dissertation also provides the author's approach to understanding person's cybersecurity and the mechanism of its administrative and legal support, it is emphasized, particularly, that this concept is characterized by dynamism and variability. Thus, the mechanism of administrative and legal support of person's cybersecurity should take into account the patterns of development of society, science and technology, in order to be effective and able to satisfy, protect and defend vital interests, human rights and freedoms during use of cyberspace.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Мартинова А. М. 
Адміністративно-правове забезпечення обігу та захистубіометричних персональних даних. / А. М. Мартинова. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації досліджено особливості адміністративно-правовогозабезпечення захисту та обігу біометричних персональних даних в Україні,чинників, які впливають на його формування. Виявлено складові реалізаціїадміністративно-правового забезпечення захисту та обігу біометричнихперсональних даних в Україні, повноваження органів, установ та організацій, щореалізують адміністративно-правове забезпечення захисту та обігу біометричнихперсональних даних в Україні та зарубіжних країнах. На основі зарубіжногодосвіду напрацьовано науково обґрунтовані рекомендації щодо вдосконаленняадміністративного-правового забезпечення захисту та обігу біометричнихперсональних даних і розроблення організаційно-правових форм йогопрактичного втілення в Україні.^UThe dissertation identifies the features of administrative and legal support for theprotection and circulation of biometric personal data in Ukraine, factors influencing itsformation, identifying components of the implementation of administrative and legalsupport for the protection and circulation of biometric personal data in Ukraine, powersof bodies, institutions and organizations administrative and legal support for theprotection and circulation of biometric personal data in Ukraine and foreign countries,and on the basis of foreign experience – development of scientifically soundrecommendations for improving administrative and legal support for protection andcirculation of biometric personal data and development of organizational and legalforms of its implementation in Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Різник В. А. 
Правове регулювання інформаційних відносин у сфері політичної реклами: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / В. А. Різник. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація присвячена дослідженню політичної реклами як частини комунікаційних процесів, які є невід’ємною складовою правової, етичної та психоемоційної системи суспільства.У роботі визначено взаємозв’язок політичної реклами та політичної культури суспільства; досліджено розвиток політичної реклами в Україні від проголошення незалежності до президентських виборів 2019 року та місцевих виборів 2020 року; проаналізовано українське та зарубіжне законодавство на предмет політичної реклами; визначено різницю між політичною агітацією та політичною рекламою в українському соціально-комунікаційному просторі; визначено рівень ідентифікації прихованої політичної реклами аудиторією; виокремлено приховану політичну рекламу та чорний піар в українськомуінформаційному просторі та окреслено проблеми ідентифікації політичної реклами на прикладі національної судової практики.В результатах дослідження визначено та поглиблено вивчено періодизацію політичної реклами в Україні, визначено найбільш оптимальну класифікацію, зазначено ряд прихованих інструментів, які є нерегламентованими та не регулюються діючим законодавством.Розглянуто досвід зарубіжних країн щодо правового регулювання видів некомерційної реклами та детально проаналізовано діяльність адміністративних органів щодо регулювання реклами на підставі законодавчих актів окремих країн. В цьому контексті обгрунтовано доцільність реформування національного законодавства у сфері визначення поняття некомерційної реклами, її видів та спрямованості, а також встановлення чітких меж юридичної відповідальності за порушення законодавства про розповсюдження реклами.^UThe dissertation is devoted to the study of political advertising as a component of social communications, taking into account the legal, ethical and socio-psychological aspects of its functioning.The work defines the relationship between political advertising and the cultural field of social society; the development of political advertising in Ukraine from the declaration of independence to the presidential elections of 2019 and local elections of 2020 was studied; analyzed Ukrainian and foreign legislation on the subject of political advertising; the difference between political campaigning and political advertising in the Ukrainian social and communication space is determined; the level of identification of the hidden political advertising audience is determined; covert political advertising and black PR in the Ukrainian information space are singled out and the problems of identification of political advertising are outlined on the example of national judicial practice.As a result of the study, a periodization of political advertising and its classification was developed, materials with hidden elements of political advertising in Ukrainian print media were singled out.The experience of foreign countries regarding the legal regulation of types of non-commercial advertising is considered, and the activity of administrative bodies regarding the regulation of advertising based on the legislative acts of individual countries is analyzed in detail. In this context, the expediency of reforming the national legislation in the field of defining the concept of non-commercial advertising, its types and direction, as well as establishing clear limits of legal responsibility for violating the legislation on the distribution of advertising, is substantiated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського